Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Tack för alla komplimanger för mina ringar
.
Ngn frågade om fabrikat: det är Schalinsskenor på båda. Den ena är en renodlad Schalins Passion som man kan köpa i handeln medan den andra (vigselringen med stora stenen) är smidd av Nordstans Guld med diamanter från diamantia.se och diamonds-usa.com.
Håller med om att det här med OSA kan vara ett litet härke. Jag kommer att maila ut en påminnelse imorgon till de ca 10 pers som vi ej fått svar från (OSA idag). Ringa till alla skulle jag inte orka, det görs bara till särskild släkt . SMS eller mail kan jag sträcka mig till när de nu redan har fåt save the date och inbjudan
.
Ja det är faktiskt jätte fint där! Men det var ju inte riktigt som min dröm såg ut
Har ni alla klart det mesta redan eller har ni mycket kvar?
Jag var faktiskt "tvungen" att skaffa mig en kordinator för jag jobbar så mycket och jag har aboslut inte tid att flänga runt och titta på olika sorts papper till inbjudningar tex.
Nej, det får han göra åt mig. Som tur är vet han vad jag tycker om och inte tycker om så jag vet att det kommer att bli perfekt.
Ska ni andra åka på bröllops resa direkt efter eller väntar ni någon vecka/månad?
Vi kommer att åka direkt efter till vårat nybyggda hus i Thailand som äntligen kommer att vara klart då. Så ska vi stanna där i 2 hela månader och bara njuta (har sparat semester i 2 år )
Sådär,då har våran tredje tillfrågade toastmaster tackat NEJ..åååh,jag är så besviken,känns sååå tråkigt att ingen vill "ställa" upp på de här..suck..
Vi har givetvis frågat dom vi tror oss skulle kunna passa till detta,men även dom har tackat nej..
Så de slutar väl med att vi fixar själva..får organisera de så bra så folk förstår vad som komma skall..tror mitt i alltihopa att de blir en underbar dag ändå..men just nu känns allt skit..
Sorry,va bara tvungen o få "gnälla" av mig nånstans.
M2b ringde iaf o kollade präst o kantor idag,kantorn hade dom koll på vem de skulle vara,men präst visste dom inte än vem de skulle bli...:-/
Så vi väntar spänt på vem de blir..
Han var 5 månader när det hände och vi var där nere.
Så vi hade begravningen där och sedan blev han kremerad där och ströd i havet.
Ja vi tycker att det är fin sak att göra. Då kan de ju också om de vill skänka pengar i hans namn!