Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Oj oj oj vad dagarna springer iväg. Känns hela tiden som om vi har glömt något...
Har i alla fall köpt kostymer till småkillarna nu. De hade inte till minste killen så det får vi fixa via en annan affär. Visserligen ska inte minstingen, 2½ år, gå med i brudföljet men han kan väl vara finklädd trots det. Lite enhetligt om inget annat
Gjorde klart bordplaceringen i helgen. Alla har svarat utom två par, men det är lätt att ändra i placeringen om de inte kommer. Det tog lite tid att pussla med den, mer tid än vad jag trodde. Skönt att det är gjort. Ska börja lite smått med festprogrammen denna veckan. Är ledig t om söndag. Skönt
Vi ska ha barn med på festen. Har 2-3 barnflickor som kommer ta hand om dem på bästa sätt. Det oroar jag mig inte över. De barn som kommer känner oss alla väl och är vana vid stora släktträfffar och allt vad det nu är. De brukar leka bra tillsammans. Visst det kommer att serveras vin, öl och cider. Det är inte första gången vi anordnar en stor fest så vi känner till våra gäster väl och där med vet vi att det inte kommer att bli någon sup- och röjfest.. Nej, den biten känner vi oss trygga med.
Middag2009:
Vad kul att det blir som ni själva vill Du får berätta sen hur resultatet blev.
Vi ska ha blomdekorationer på borden, men vi har vi valt än hur de ska se ut, måste åka å göra det snart. Men de ska i alla fall vara i samma färgskala som min bukett.
Vad kul å byta klänning Den är jättefin den du ska byta till.
Jag hoppas att min vigsel klänning är klar snart så jag kan visa den här
Vad spännande, ska bli jättekul att få se den. Låter jättefin