Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Ja de är supertråkigt,men nu vill jag inte fråga fler,känns bara pinsamt när dom tackar nej..:/
Vi får försöka med sambons far,om han kan tänka sig att vara värd på bröllopet iaf..
Annars blir de improviserat..blir nog bra !
nu vet jag när min möhippa kommer vara! Bra med vänner som inte tänker sig för ibland!
Min syster (och tärna) söp sig riktigt full för någon vecka sen på en fest och de kom in på ämnet möhippa jag vart då iväg skickad för att inte höra. Vill inte veta heller vad de planerat så jag gick men innan jag hann ut ur tältet där vi var så hör jag hur hon säger till vårt 18 åriga kusinbarn att hon inte fick vara med pga av att det var 20 års gräns sen hörde jag inte mera då jag gick (hörde det när jag öppnade tältdörren så kunde inte undgå att höra inget tjuvlyssnade).
Idag pratade jag med en annan vän som prata om allt han ska göra i sommar, att han hade en vän som ville han skulle komma upp och hälsa på honom. Sen så säger han och så har jag ju dig den fjärde!! Vi gifter oss den 1/8 så jag rätta honom lite fint men det hördes att det tog en sek innan han fanns sig i att förklara bort det med att det var mycket på jobbet (reser mycket i sitt jobb). Kanske ska förkara varför det kommer va en kille med på möhippan, han är bög o en av mina närmaste vänner så passar bra in i gänget.
Så jag är ganska övertygad om att vi ska åka kryssning till Åland till en av tjejerna som bor där men det är bara en gissning får sen om det stämmer nu.....
Jag jobbar som Sverige chef över ett stort internationelt företag och min man jobbar som service manager (fråga mig inte vad han gör:-S)
Vi ska ha 4 marsalkar och 4 tärnor + 2 extremt söta näbbar som ska strö blomblad när jag stiger in med min far (The big american dream)
Själv är jag livrädd vad mina vänner ska hitta på:-S
Mina 4 tärnor kan vara riktiga "jävlar". Men jag har sagt till dom vad de inte fr hitta på och vad som är ok. För jag är extremt höjd rädd och sedan har jag hemsk fobi för ormar!
Men de är väldigt duktiga på att hålla saker hemliga! De hade planerat min och min mans förlovnings fest (som alla visste om utom jag) underbart trevligt. De höll på i månader att planera med min blivande hans frieri.
Hur friade era blivande eller var det ni som gjorde det?
bride 2be skrev 2009-06-15 21:24:39 följande: