• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    idapluppp skrev 2009-06-14 19:50:34 följande:
    ska bli så spännande att få se den för en bild på resultatet måste vi bara få se
    Instämmer
  • Lakritsbåten

of course - bild komemr snå snart den är klar!

Vårt tema är vitt (färglöst) men med textur därav veck med mera, på det mesta...

Har ni träffat prästen ännu? Vi har pratat om det länge man har inte kommit till skott ännu...

• Hubba

Vår präst ringde igår och sa att han ska gå på semester nu men återkommer i mitten på juli... så vi ska ha ett möte i början på augusti... känns kanon...

• idapluppp

Ha ha jo vi har stämt möte me prästen pratade me henne i maj men jösses kommer verkligen inte ihåg vilken dag det var men ja tror d va i slutet på juli. Måste ringa henne imon. Tur att ni tog upp det! Har minne som en guldfisk

• lönnsjö

Vi ska träffa vår präst i början av juli, han har semester sen. Hmmm, vad ska man ta med mer än hindersprövningen? Några kloka ord om varför man vill gifta sig eller vad Fast det tror jag inte han frågar i och för sig.

• Lakritsbåten

ska man ha med hindersprövningen till prellen? Vi känner iofs vår präst lite redan innan så det känns inte så oroväckande men vi ska väl ha ett samtal kring hur intåget ska ske. Hon är motståndare till att gå in med pappa och jag har varit kluven till det. Möjligt att jag är för påverkad av amerikanska filmer men jag tycker det är finare (om man nu inte tänker på symboliken) Funderar på att gå in själv med m2b + best man ståendes framme i kyrkan.

Hur ska ni gå in?

• lönnsjö

Ja vi lämnar den när vi träffar honom, annars kommer vi bara att glömma det. Eller det är kanske inte hindersprövningen jag menar...något papper är det väl som prästen ska ha{#lang_emotions_undecided}

Först ska vår näbb gå in, sen kommer tärna och bestman efter det tågar jag och m2b in.

• J D
    Lakritsbåten skrev 2009-06-14 20:13:05 följande:
    ska man ha med hindersprövningen till prellen? Vi känner iofs vår präst lite redan innan så det känns inte så oroväckande men vi ska väl ha ett samtal kring hur intåget ska ske. Hon är motståndare till att gå in med pappa och jag har varit kluven till det. Möjligt att jag är för påverkad av amerikanska filmer men jag tycker det är finare (om man nu inte tänker på symboliken) Funderar på att gå in själv med m2b + best man ståendes framme i kyrkan.Hur ska ni gå in?
    Vi ska gå in själva, helt självklart för oss!

Vi ska också träffa vår präst snart, han ringde idag- spännande!

Annars är den stora grejen här att vi äntligen hämtat våra ringar. Kan verkligen instämma i att man bör satsa på ringarna som man ska ha kvar så länge. Är mkt nöjd med vår prioritering där . Har bild på mina ringar i bildgalleriet.

• Lakritsbåten

J D - snygga ringar! Fabrikat?

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2