Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Den senaste tiden när vi har planerat iför bröllopet så har jag och min m2b kommit varandar närmare... som att det har blivit en liten nytändning... Är så lycklig!!!
Efter 8 år och två underbara barn så känns det fantastiskt att få känna sig så där pirrig igen...
Planeringen flyter på väldigt bra... det som egentligen är kvar är psalmer till kyrkan, vigselprogrammet, festhäftet och bordsplacering... och det är mer än 2 månader kvar...
Betalade färdigt bröllopsresan i¨förrgår... underbart att ha en semester att se fram emot efter det fantastiska bröllopet... Livet är toppen!!!
Boomtown:
"Vissa känner sig snuvad"...men du, skit i det - gör som NI vill!
Jag har haft ett litet orosmoln - underkläderna. Jag är definitivt inte någon "spets"-tjej och heller inte sloggi bomullstrosetjej dvs inga "sexiga" underkläder men heller inte tant... Jag var inne i en av Gbgs mer kända underklädesbutiker igår och inom 10-15 minuter var allt klart. Jag är sååå nöjd. Klassikt snyggt "korsettliv" (det heter nåt annat) i lätt glansigt tyg, med en snygg rosett på den och på trosorna i hipstermodell, stay-ups, strumpeband med liten blå detalj + lite extra push med silikonkuddar. Det blev så bra!
Hämtade min egendesignade tiara + matchande örhängen igår också. Det blev också bra. Silversmeden som gjort den var duktig så det blev precis som jag ritat.
Som grädde på moset var jag inne i en guldsmedsbutik och provade ringar i amerikansk stil dvs med en massa blingbling...men till helt klart rimligt pris. Nu återstår förhandling med M2B. Kort sagt - det var en superbra bröllopsfixardag igår!!
Vad kul att du hittade underkläder som du känner dig nöjd med. Jag måste med börja leta nu, men vet verkligen inte vad jag vill ha...hmm svårt det där.
Har du bild på tiaran? Nu blir jag ju nyfiken på å se hur den ser ut
Har inte fotat den ännu (kameran ligger på laddning då jag upptäckte att den dött...) Ska lägga ut bilder så snart det är klart.
Boomtown: Jag håller med Laguna 2, om ni vill göra det för er själva så gör det!! Fest kan ni ha senare om ni vill det.
Vi håller på för fullt den här helgen. Igår planerade vi en del, jagade bord+stolar till trädgårdsfesten, gjorde inköpslistor. Idag for vi runt o handlade, det mesta på IKEA... men hälften av det vi ville ha var slut... och ringarna som vi tänkt köpa var 2000 kr dyrare än vi först trodde... hem o tänka om!
Puh!
SaraPayam - nu ligger en lågupplöst liten bild i galleriet, suddig dessutom men om du klickar upp den så ser du modellen iaf.