Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Men jag var ju irriterad. Inte på dig, utan på folk i allmänhet som beter sig illa eller har noll koll på vanligt hyfs.
Sorry om du tog åt dig.
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-06-15 19:39:56 följande:
J D skrev 2009-06-15 20:27:17 följande:
God morgon på er tjejer! En dag närmare vårat mål
Oj, det var en som påminde mig om en sak jag har helt glömt i dag. Det att man ska ha små presenter på borden till gästerna.
Vi har redan gjort klart påsar med "svenskt små plock" att lägga på hotell rummen med tex Taxi-kort (info om vilka bolag det ska åka med och vilka de INTE ska åka med), en mjukis ren, inträde på skansen, Inträde +åkband till barnen på Görnan, hjortron sylt och karta över sthlm. Sen var det något mer som jag har glömt bort.
Det är min vän som är chef över sthlms turistbyrå som har fixat det.
Sen ahr vi gjort ordning spec påsar till barnen med lite olika överraskningar i!
Kommer ni ha barnfritt? Vi kan inte ha det pga att många reser från andra länder och måste självklart ta med barnen. Men vi har ordnat det så att vi fixat barnflickor/lekledare som ska aktivera barnen!
Good morning
Hehehe det har jag inte glömt, men vi kommer nog inte att ha det...känns lite onödigt på något sätt.
Nja från början hade vi tänkt å ha barnfritt, men sen har vi ju med släktingar som resoer från andra länder så de kommer ju ta med sina barn, så vi har sagt till vänner å bekanta att de gärna får ta med sina barn Men det blir inte så många, å det känns ganska så skönt.
Jag tycker egentligen inte att barnen hör hemma på bröllop, dels för att det blir sent å det kommer serveras alkohol osv. Och sen behöver ju föräldrarna lite ensamtid med, utan sina barn. Men de barnen som kommer är alla under 4 år så det känns helt Ok