Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Då har man blivit hippad! Blev hämtad på lördagsmorgonen vid 8-tiden, fick en lista på grejer som skulle packas ner sen bar det av till brandstation Victoria. Fick där med full mundering (även syrgastuber och mask, masken var täckt så jag såg ingenting) göra vissa övningar så som att rädda en familj ur en rökfylld lgh samt att krypa igenom en labyrint på tre våningar. Fick även köra brandbil och skylift. Allt var verkligen skitkul. Efter det fick jag byta om till inte allt för snygga kläder och vi gav oss av till en dansstudio där vi alla skulle dansa, hur kul som helst! Sen vidare, det blev lite stressigt så lunch fick bli mc mat i bilen. Nästa stopp va i en musikstudio där jag fick "sjunga" in en sång (de hade svensexa samma dag för sambon, han fick sjunga in samma sång, undrar vad det blir av detta) efter blev det duschning och ombyte till partykläder. Åkte sen hem till en av tjejerna och åt en helt underbar buffé och snackade massor som bara tjejer gör Jag blev fixad i håret samt sminkad. Kvällen avslutades på flustret och halv 5 på morgonen stupade jag i säng efter en helt fantastisk dag med mina underbara vänner
Brud2009: Det låter som om du har haft en helt underbar dag, vad härligt Hahaha ja det blir ju lite spännande å få höra vad de kommer använda sången till
Nähä måste iväg till jobbet strax, hoppas att ni alla få en bra dag
Jag fick min andra klänning i fredags, satt en liten aning tight men jag kommer ju tappa mer i omfång innan bröllopet så jag oroar mig inte. Den 30 juni ska jag fotas för morgongåvan, lite pirrigt är det allt. Min dator som har varit sönder är nu reparerad och mår fint igen så att jag kan fortsätta med festprogrammen och bordsplaceringen.
Härligt att få läsa om möhippor, jag har ju redan haft en med jobbet men väntar på att jag ska få en till med kompisarna.
ÅÅhh va härligt med möhippa. Jag är 100 % säker på när jag får min, för det är den ultimata helgen, men jag får vänta ändå till augusti! =D
Hej hej
Jag tillhör också Augustibrudar, men är ny här på BT. Hur går det för er andra som ska gifta sig i Augusti?
Vi är ganska långt inne i planeringen och alla dem viktiga saker är bestämt ( lokal/mat/klänning osv). Faktiskt kommer min klänning på fredag!! Jag är så nervös, eftersom jag beställde den i februari och ny har jag fått för mig att det kanske kan hända att jag inte tycker om den längre. Fast det var ju min drömklänning när jag köpte den. Jag alltså att det kan vara någonting med min klänning är verkligen min värsta mardröm, jag är helt hysterisk.
Just nu börjar jag med att planera "smådetailjer" alltså vilkar låtar för ingång- och utgång osv. Har lyssnat på så mycket musik att jag på slutet visste ingenting. Har ni också lagt märke till att dem flesta kärlekslåter är sorgliga när man lyssnar noggrannt? Men vi har nu nästan bestämt oss för "Kiss me" från Sixpence None the Richer. Som tur har vi någon som ska sjunga i kyrkan. Min underbara man hittade låten
Hoppas att jag är inte den enda som är lite obsessed med bröllöpet
Hihihi insåg just nu när jag tittar igenom alla ringarna på Nordstans guld's hemsida att min ring är en TCOL och heter B007... så den är en lite billigare variant av din... men otroligt vacker... är såååååå nöjd!!!!
Jag tror jag svimmar... min blivande tjatar öronen ur mig om att ha denna som utgångsmusik....
Spontana reaktioner uppskattas
Det låter som du har haft en toppen hippa! Jag har precis skickat en lista till syrran och hennes man om vilka personer som är aktuella för vår hippa/svensexa..
Så jag tipar på at det blir i mitten av juli... men man vet ju aldrig
O ja, det kunde inte varit bättre Hoppas verkligen att ni får en lika lyckad möhippa som passar Er!