• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    Goaste skrev 2009-06-04 14:42:16 följande:
    Har sen den dag vi spikade bröllopet sagt att jag ska sminka mig själv. Men jag ringde till det ställe där jag ska göra iordning håret och när man gör en uppsättning så kostar det bara ca 210kr att bli sminkad... så det blir 1810kr för uppsättning och sminkning... det måsta väl vara ett bra pris?Tror jag ska köra på det och unna mig det! Man gifter sig ju bara en gång. Hoppas jag...
    Det är verkligen ett kanonpris Tycker helt klart att du ska unna dig det, för vilken annan dag på året ska man unna sig, om inte sin bröllopsdag
  • SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-06-04 15:11:26 följande:
    Även om vi köpte via nätet så köpte vi av en "riktig" butik i Stockholm. Det spelar inte någon roll om man åker dit och köper eller om man köper via nätet. Han har samma priser hur man än gör!!! Så det skiljer sig från butik till butik oxå inte bara mellan butik och nätet!
    Opppss va det ett känsligt ämne, med tanke på alla utropstecken Sorry
    Tycker fortfarande att det är konstigt att det ska skilja så mycket...men men så är det...
  • Annamilla

Det låter som ett riktigt bra pris. Själv kommer jag att betala 3200 kr för håruppsättning, sminkning och lite relax.

Goaste skrev 2009-06-04 14:42:16 följande:
    Har sen den dag vi spikade bröllopet sagt att jag ska sminka mig själv. Men jag ringde till det ställe där jag ska göra iordning håret och när man gör en uppsättning så kostar det bara ca 210kr att bli sminkad... så det blir 1810kr för uppsättning och sminkning... det måsta väl vara ett bra pris?Tror jag ska köra på det och unna mig det! Man gifter sig ju bara en gång. Hoppas jag...
  • Herr Hedlund

får även jag som brudgum vara med här eller är det bara för brudar? jag och min blivande gifter oss nämligen de 1/8-09 och jag börjar bli nervös... vad är det som ska göras nu? Tycker att vi har det mesta klart men vad vet vi?

• brud2009

Nu tolkades mitt inlägg fel, förlåt
    Jag tycker som du!

SaraPayam skrev 2009-06-04 16:25:13 följande:
    Opppss va det ett känsligt ämne, med tanke på alla utropstecken Sorry Tycker fortfarande att det är konstigt att det ska skilja så mycket...men men så är det...
  • Goaste
    SaraPayam skrev 2009-06-04 16:23:50 följande:
    Det är verkligen ett kanonpris Tycker helt klart att du ska unna dig det, för vilken annan dag på året ska man unna sig, om inte sin bröllopsdag
    Jag lägger aldrig pengar på mitt utseende, typ hår, hud och naglar. Jo, ibland men max en hundring per månad typ. Berättade försambon och han tyckte absolut jag skulle sminka mig hos frissan!
  • lönnsjö

Herr Hedlund skrev 2009-06-04 17:25:47 följande:
    får även jag som brudgum vara med här eller är det bara för brudar? jag och min blivande gifter oss nämligen de 1/8-09 och jag börjar bli nervös... vad är det som ska göras nu? Tycker att vi har det mesta klart men vad vet vi?

Självklart får du också vara med

Vad har ni klart/ kvar att göra? Berätta ALLT Här får man alltid goda råd och tips om det mesta.

• MammaMiaa

Naturligtvis får även brudgum vara med här inne.

• Herr Hedlund

Tack för det! det känns som mycket är fixat men som att vi har glömt ngt viktigt, det som är klart är: kyrka, präst,lokal, inbjudningar, fotograf,tårta,ringar,kläder till båda, boende bröllopsnatt, vi har börjat spåna på hur festhäftet ska se ut och bordsplacering. Det som inte är klart som vi vet är blommor.. hon har svårt att bestämma sig... titta gärna i galleriet och ge mig råd vad jag ska säga till henne... det är nämligen inte min starka sida!

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2