Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Det låter som ett riktigt bra pris. Själv kommer jag att betala 3200 kr för håruppsättning, sminkning och lite relax.
får även jag som brudgum vara med här eller är det bara för brudar? jag och min blivande gifter oss nämligen de 1/8-09 och jag börjar bli nervös... vad är det som ska göras nu? Tycker att vi har det mesta klart men vad vet vi?
Nu tolkades mitt inlägg fel, förlåt
Jag tycker som du!
Självklart får du också vara med
Vad har ni klart/ kvar att göra? Berätta ALLT Här får man alltid goda råd och tips om det mesta.
Naturligtvis får även brudgum vara med här inne.
Tack för det! det känns som mycket är fixat men som att vi har glömt ngt viktigt, det som är klart är: kyrka, präst,lokal, inbjudningar, fotograf,tårta,ringar,kläder till båda, boende bröllopsnatt, vi har börjat spåna på hur festhäftet ska se ut och bordsplacering. Det som inte är klart som vi vet är blommor.. hon har svårt att bestämma sig... titta gärna i galleriet och ge mig råd vad jag ska säga till henne... det är nämligen inte min starka sida!
meeeh