Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
I Nooorrkööping dö =P
ska ta o beställa våra ringar, 1600 rikstaler för 2 ringar till mej och 1 till sambon
Jag kan inte dansa!!!! Hjälp, har panik...kan verkligen inte ta ett danssteg. Vi var på valskurs men jag har lyckats förtränga alltihopa. Vill ju att det ska se vackert och svävande ut nu blir det i själva verket stakigt och klumpigt...herregud kan inte annat än och skratta
Imorgon ska jag nog hämta min vigselring. Spännande. De ringde från Albrekts idag. Kan ske jag kan fixa en bild på den
Jahopp.
HJon som lovade sy tärnklänningarna, hon kan inte längre.
Vi hittar ingen annan som kan eller har tid heller.
När jag valde mina tärnor kom vi överens om att dom står för klänningen. då den skulle ´bli väldigt billig, ca 300kr/pers.
Nu blir det väl så att vi får betala deras klänningar. Något vi inte har råd meed så därför behöver ja er hjälp. vad ska man dra in på?
Mindre sprit, men då får vi hoppasganska många åker hem för de räcker inte till alla.
ATt vi använder våra f-ringar som vigselringar o skippar att köpa nya.
att göra olika pajer ist för maten vi skulle haft.
att jag skippar hår o make up o försöker göra det själv
?
Oj, vad ni har hunnit långt!
Vi har inte ens fått i väg inbjudan än!!! Det känns inte alls kul, men m2b är så himla upptagen med jobb så vi får aldrig tid att lägga de sista pusselbitarna som behövs innan inbjudningarna kan läggas på lådan. Ibland undrar man hur angelägen han egentligen är att gifta sig
Nå´n fler som inte fått i väg inbjudan?
Oj, vad ni har hunnit långt!
Vi har inte ens fått i väg inbjudan än!!! Det känns inte alls kul, men m2b är så himla upptagen med jobb så vi får aldrig tid att lägga de sista pusselbitarna som behövs innan inbjudningarna kan läggas på lådan. Ibland undrar man hur angelägen han egentligen är att gifta sig
Nå´n fler som inte fått i väg inbjudan?