• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Poca

Ringar är verkligen vårt, jag tycker en stor sten är fint men den är ju så opraktisk... Hur mycket lägger nu på ringen?

• Augusti09

jag köpte min shalins ring m diamanter på hela framsidan via ringbutike.se 5740:- och de skulle ha 9995:- på Hallbergs guld. stor skillnad!!

fick den ett par dagar efter jag beställt, smidigt!

• Poca

Ååh, låter perfekt. Ska gå in där och kika:)
    Tackar!

• SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-06-03 17:14:49 följande:
    Metallicas Nothing else matters, fast Lucie Silvas version. Jättevacker tycker jag. Finns på youtube
    Den är ju jättefin
  • annmka

På tal om de här med ringar.. jag gick till min lokala guldsmed och sa att på ringbutiken.se så kostar den här ringen 4495 kr och hos er 7400.. hur kommer de sig?? Dom hade inget bra svar på de, så dom prutade ner priset till 4600:) Så nu kan jag lugnt köpa den hos dom istället!! Man ska ju gynna sina lokala handlare;)

• Hubba

Jag hittade min fantastiska ring på Nordstans Guld i lördags... jag ville ha en Schalins ring i samma stil som min förlovningsring och hade turen att hitta en jättevacker ring med 8 diamanter i olika storlekar i... utspridda som en stjärnhimmel... helt otrolig... och kostade 4700:- så jag är jättenöjd...

• Hubba

javascript:showPictures('220%2D43%2C5');

• Hubba

Trodde att det skulle gå att lägga upp en länk till hur min ring ser ut ungefär... men det sprack... datasnille? Nope... hihi

• annmka

men va heter den?? Kan kolla på nätet:) Nyfiken!!!

Hubba skrev 2009-06-03 22:16:58 följande:
    Jag hittade min fantastiska ring på Nordstans Guld i lördags... jag ville ha en Schalins ring i samma stil som min förlovningsring och hade turen att hitta en jättevacker ring med 8 diamanter i olika storlekar i... utspridda som en stjärnhimmel... helt otrolig... och kostade 4700:- så jag är jättenöjd...
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2