• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • MilosMamma

Nja, vi har en väst till honom, de e allt vi har, sen kanske vi letar efter en vanlig vit skjorta och ett par snygga svarta jeans, så ska han nog ha converse skor, vi gillar inte det där strikta, vanliga =)

• Goaste
    MilosMamma skrev 2009-05-26 12:21:02 följande:
    Nja, vi har en väst till honom, de e allt vi har, sen kanske vi letar efter en vanlig vit skjorta och ett par snygga svarta jeans, så ska han nog ha converse skor, vi gillar inte det där strikta, vanliga =)
    Jag har INTE strikta kläder till mina grabbar, kolla i mitt galleri! De skulle kunna gå till dagis i sina kläder :-P
  • MilosMamma

Perfekt ju, snygga och bekväma.
    Milo är ju liksom 1,5 år... så kostym till honom, nja.
    Det är jättegulligt verkligen, men de ska ju passa in lite i vårt bröllop o vi har inte ett sånt bröllop.
    Sambon ska iof ha kritstrecks kostym, men dock öppen o lite rockigare stil, bara min pappa som kommer bryta mönstret med Frack =/, men det är ju hans val =)

Goaste skrev 2009-05-26 12:23:32 följande:
    Jag har INTE strikta kläder till mina grabbar, kolla i mitt galleri! De skulle kunna gå till dagis i sina kläder :-P
  • Goaste
    MilosMamma skrev 2009-05-26 12:30:17 följande:
    Perfekt ju, snygga och bekväma.Milo är ju liksom 1,5 år... så kostym till honom, nja.Det är jättegulligt verkligen, men de ska ju passa in lite i vårt bröllop o vi har inte ett sånt bröllop.Sambon ska iof ha kritstrecks kostym, men dock öppen o lite rockigare stil, bara min pappa som kommer bryta mönstret med Frack =/, men det är ju hans val =)
    Visst är kostym urgulligt på en 1,5 åring. Men jag vill inte köpa nått de inte kan ha igen, är mycket praktiskt lagd när det gäller barnens kläder.
    Ett par mörka byxor, en ljus skjorta, en väst och så converse-skor till det blir jättesnyggt!
  • augustibrud2009

Vi har ingen aning om vad vi ska ha för musik mer än att vi ska ha mendelson som ingång.
    Vad kan man dansa till? Vi vill inte ha nån klassisk svensk vals utan något mer modernt, men kan inte komma på någon... =(

• makupala

såg att ni prata lite om kläder till barn.

Vår son är också 1,5 år och vi har funderat mycket på det här med kläder till honom. Så nu har vi köpt en vit kortärmad tunn skjorta från H&m och ett par finbyxor (kritstrecksrandiga) och skulle det vara jätte varmt på bröllopsdagen har vi även köpt ett par snygga shorts till honom..

• Amilia76
    augustibrud2009 skrev 2009-05-27 14:38:42 följande:
    Vi har ingen aning om vad vi ska ha för musik mer än att vi ska ha mendelson som ingång. Vad kan man dansa till? Vi vill inte ha nån klassisk svensk vals utan något mer modernt, men kan inte komma på någon... =(
    Jag har samma dilemma med bröllopsvals! Kommer inte på något bra! Vet att Jennifer Bowns "You are my everyting" går att dansa vals till. Kan det vara något?
  • CamillaMarcus

Barnkläder: beställde ett 4- delat set från Barnkorgen.se. När jag fick kläderna var de en stor besvikelse. Gick till Kappahl och köpte två par svarta chinos/jeans och två vita skjortor. Min mamma ska sy västar i antingen salmia grön eller guld.

• MilosMamma

Jahopp hä sitter ja o pysslar, ska göra en brudbukett i morgon bitti.. =)

• bride 2be

kollde på min vigselring igår (hos smeden/juveleraren) den kommer bli helt underbar!! En lite bredare skena i rött guld sen en kistinfattning i vittguld runt en STOR safir på 1,25 carat. På sidan om kistinfattingingen är det en liten blomma som luft insläpp. Safiren satt inte fast än hon ville ha ett ok på skenan innan den sattes fast. Ah längtar nu är det två veckor sen är den helt klar så ska bara f-ringarna putsas upp och min blivandes ring ska graveras med.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2