Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Nja, vi har en väst till honom, de e allt vi har, sen kanske vi letar efter en vanlig vit skjorta och ett par snygga svarta jeans, så ska han nog ha converse skor, vi gillar inte det där strikta, vanliga =)
Perfekt ju, snygga och bekväma.
Milo är ju liksom 1,5 år... så kostym till honom, nja.
Det är jättegulligt verkligen, men de ska ju passa in lite i vårt bröllop o vi har inte ett sånt bröllop.
Sambon ska iof ha kritstrecks kostym, men dock öppen o lite rockigare stil, bara min pappa som kommer bryta mönstret med Frack =/, men det är ju hans val =)
Vi har ingen aning om vad vi ska ha för musik mer än att vi ska ha mendelson som ingång.
Vad kan man dansa till? Vi vill inte ha nån klassisk svensk vals utan något mer modernt, men kan inte komma på någon... =(
såg att ni prata lite om kläder till barn.
Vår son är också 1,5 år och vi har funderat mycket på det här med kläder till honom. Så nu har vi köpt en vit kortärmad tunn skjorta från H&m och ett par finbyxor (kritstrecksrandiga) och skulle det vara jätte varmt på bröllopsdagen har vi även köpt ett par snygga shorts till honom..
Barnkläder: beställde ett 4- delat set från Barnkorgen.se. När jag fick kläderna var de en stor besvikelse. Gick till Kappahl och köpte två par svarta chinos/jeans och två vita skjortor. Min mamma ska sy västar i antingen salmia grön eller guld.
Jahopp hä sitter ja o pysslar, ska göra en brudbukett i morgon bitti.. =)
kollde på min vigselring igår (hos smeden/juveleraren) den kommer bli helt underbar!! En lite bredare skena i rött guld sen en kistinfattning i vittguld runt en STOR safir på 1,25 carat. På sidan om kistinfattingingen är det en liten blomma som luft insläpp. Safiren satt inte fast än hon ville ha ett ok på skenan innan den sattes fast. Ah längtar nu är det två veckor sen är den helt klar så ska bara f-ringarna putsas upp och min blivandes ring ska graveras med.