Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Har ni funderat på psalmer? jag vet inte hur många man måste ha. Men jag har funderat på I denna ljuva sommartid.
Den är väldigt fin. Funderar också på den men vi gifter oss den 22e. Höst...eller? Svårt!! Vad finns det mer för psalmer?
Vi kommer att ha 2 psalmer, En vänlig grönskas rika dräkt och troligen även Härlig är jorden. Dessutom blir det 3 solosånger.
Jo men absolut. ring och fråga. Oj priset vet jag inte faktiskt. jag antar att m2b fick ett grossistpris men jag kan inte tänka mig att det kan kosta så himla mycket. Vänta lite ska jag kolla om jag kan ta reda på ngt "verkligt" pris
Kan det vara snyggt med vit väv på vit duk? våra kompisar hade grön väv, fast med snirkligt glittrigt silver mönster på, när de gifte sig förra året, känns dumt att ha grön väv vi med. Vet du vilka färger det finns i?
Åh, det finns många fina färger. Har sett rosa, lila,olika gröna nyanser, brun, vit, ljusblå, gul, röd...finns i de flesta färger
Har ni grönt som tema? Jag tycker inte att det gör något att ni också har grön väv. Man dekorerar ju så olika ändå. Kör på det ni känner för
Goaste: jag kan inte få fram ngt pris men jag fick reda på rätt namn. det heter sizoflor sen borde det ju bli billigare meterpris om ni köper en hel rulle. M2b hade ingen prisuppgift eftersom de aldrig har sålt det separat, utan de har det bara till dekoration. Men ring och hör dig för. Lycka till, det kommer att bli jättefint.
lönnsjö; detta måste jag verkligen kolla upp! Ska sätta mig och ringa runt lite på fredag. Vill du säga i vilken kedja/butik sin M2B jobbar i?
Vi ska beställa brudbukett, coursage och lösa rosor och prydnadskål som en och samma florist. Rätt mycket blommor med andra ord. Kan man med att "pruta" då?