Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Har fått min vigselring bild finns på vår blogg om ni vill se 22augusti2009.bloggspot.com
vi ska ha chokladtårta med vit chokladmousse i, se bild i galleriet, för er som har tårtproblem
22augusti2009.blogspot.com/ sorry bara ett g
Hur tror ni det går för Marlena ikväll?
Lika illa som det alltid gör för Sverige TYVÄRR!! Det är en jätte bra låt men tyvärr kommer det säkert inte gå vägen.
Idag skulle vi haft åkt till IKEA, men barnen blev sjuka och mormor ville inte riskera bli smittad då hon ska genomgå operation snart. Men det kommer fler helger! Tråkigt bara för man var så inställd på det, hade laddat upp till 1000!
Nu väntar grillat och rotsaker i ugnen
Nä Sverige har inte riktigt fått till d de senaste åren i schlagerfestivalen och jag tror dessvärre vi inte kommer lyckas i år heller, men under har skett
Augusti09: tårtan var helt fantastisk! M2b älskar choklad så d kommer nog bli en chokladtårta kan jag tro. Ska det vara äkta blomblad på lr är d bara dekoration?
Vi funderar på att ha en gräddtårta men som är täckt med marsipan så blir det två i en. Ska bara bestämma vad vi ska ha för smak på den oxå.
har inte ens hunnit fundera på tårtan än...
däremot har jag precis skrivit alla konvolut till huvudinbjudan (save the date gick ut för länge sedan)
Nu har jag beställt halsband, armband och öronhänge!
kolla här: webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/popup_image.php
Tyckte jätte mycket om det! Bra pris oxå tycker jag
Beställde varsitt sånthär till flickorna som ska vara näbbar:
webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/popup_image.php
Jättevackert!!!
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-16 20:50:29 följande: