• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Augusti09

Har fått min vigselring bild finns på vår blogg om ni vill se 22augusti2009.bloggspot.com

vi ska ha chokladtårta med vit chokladmousse i, se bild i galleriet, för er som har tårtproblem

• augustibrud2009

Hur tror ni det går för Marlena ikväll?

• Mitt hjärta 2008

Lika illa som det alltid gör för Sverige TYVÄRR!! Det är en jätte bra låt men tyvärr kommer det säkert inte gå vägen.

Idag skulle vi haft åkt till IKEA, men barnen blev sjuka och mormor ville inte riskera bli smittad då hon ska genomgå operation snart. Men det kommer fler helger! Tråkigt bara för man var så inställd på det, hade laddat upp till 1000!

Nu väntar grillat och rotsaker i ugnen

• idapluppp

Nä Sverige har inte riktigt fått till d de senaste åren i schlagerfestivalen och jag tror dessvärre vi inte kommer lyckas i år heller, men under har skett
    Augusti09: tårtan var helt fantastisk! M2b älskar choklad så d kommer nog bli en chokladtårta kan jag tro. Ska det vara äkta blomblad på lr är d bara dekoration?

• 20090801

idapluppp skrev 2009-05-16 09:47:37 följande:
    att d ska va så svårt å förstå att d e vi som vet bäst! Nä men allvarligt talat har ni kommit på nån lösning?

Vi funderar på att ha en gräddtårta men som är täckt med marsipan så blir det två i en. Ska bara bestämma vad vi ska ha för smak på den oxå.

• idapluppp
    20090801 skrev 2009-05-16 19:45:42 följande:

Vi funderar på att ha en gräddtårta men som är täckt med marsipan så blir det två i en. Ska bara bestämma vad vi ska ha för smak på den oxå.
    Ja jag gav d som förslag me men då e d ju bara min som syns liksom....skinkigt
  • Lakritsbåten

har inte ens hunnit fundera på tårtan än...

däremot har jag precis skrivit alla konvolut till huvudinbjudan (save the date gick ut för länge sedan)

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2