• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    Augusti09 skrev 2009-05-13 22:27:30 följande:
    vi är inte elt hundra ska köpa flaskorna vi blev rekomenderade och prova först återkommer när vi bestämt oss.har ni valt vin?
    Vi har ju provat det vinet som vi ska ha, å det passade jättebra tillsammans med maten. Men kommer inte ihåg vad det va för vin, de sa typ att det va slottets vin

Men vi har en favorit här hemma å det är sunrise (merlot) Den är så god, så testa den, den passar jättebra till kött osv
  • konstigabaralillajag

Finns det vinet på systembolaget?

Är nog dags att testa lite viner inför festen...

SaraPayam skrev 2009-05-13 23:48:04 följande:
    Vi har ju provat det vinet som vi ska ha, å det passade jättebra tillsammans med maten. Men kommer inte ihåg vad det va för vin, de sa typ att det va slottets vin Men vi har en favorit här hemma å det är sunrise (merlot) Den är så god, så testa den, den passar jättebra till kött osv
  • Mitt hjärta 2008

På Panduro, vita glaspärlor som ska varieras med lila galspärlor. Blir nog bra tror jag.

Augusti09 skrev 2009-05-13 22:31:16 följande:
    är det vita pärlor? var hittade du de isåfall? Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-13 18:50:33 följande:
  • Mitt hjärta 2008

Vad duktig du är, jag har oxå gått ner i vikt redan... men jag har vägdag på måndag så helgen ska "genomlidas" oxå....

Helgerna för mig är nog det svåraste att klara...

SaraPayam skrev 2009-05-13 23:44:33 följande:
    Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-13 18:50:33 följande:
    Tack det går bra. Va ju å vägde mig idag, så jag har gått ner 1,3kg på 1 vecka så jag känner mig helnöjd Vi har precis kommit hem ifrån bion, vi har vart å sett änglar å demoner, den va verkligen jättebra
  • SaraPayam
    konstigabaralillajag skrev 2009-05-14 08:25:00 följande:
    Finns det vinet på systembolaget?Är nog dags att testa lite viner inför festen...
    Japp sunrise finns på systemet, det kostar typ 65kr/flaska, eller 67 kanske det va...men jättegott är det
  • SaraPayam

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-14 08:56:00 följande:

Vad duktig du är, jag har oxå gått ner i vikt redan... men jag har vägdag på måndag så helgen ska "genomlidas" oxå....Helgerna för mig är nog det svåraste att klara...
    Jo men så är det verkligen. Vi ska ha kalas i helgen, å jag funderar på vad man ska bjuda på...för man vill ju ha lite points kvar, så man kan äta nåt mer på kvällen.
    Har du nåt bra förslag?

Idag fyller jag år, å m2b hade köpt en jättefin parafym som jag ska ha på bröllopsdagen Han är så söt Han hade även köpt en lite väska, i samma tyg som klänningen, så man kan ha med sig lite läppglans å så
  • Kallemero79
    SaraPayam skrev 2009-05-13 18:00:48 följande:
    Vi gifter oss på bjertorp slott. Ni? Du kan kopiera den listan som finns i min presentation Så kan du ju byta ut lite poster å så, så att det passar dig.Vi har inte kvar så mycket, jag måste köpa lite underkläder, sen ska vi fixa festprogram, bordplaceringen, placeringskorten, lära oss å dansa vals. Sen ska vi helst hinna med å träffa personen som ska filma vårt bröllop & även floristen vore bra om vi hann träffa Här har du tråden för oss www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3362162.htm...
    Tackar! Kopierar listan.... å kikar in andra tråden.
    Vi gifter oss i Halmstad, i Olaus Petri kyrkan!
  • SaraPayam
    Kallemero79 skrev 2009-05-14 10:58:36 följande:
    Tackar! Kopierar listan.... å kikar in andra tråden.Vi gifter oss i Halmstad, i Olaus Petri kyrkan!
    Gör du så

Ååå den kyrkan ska ju vara jättefin, vad kul för er
  • augustibrud2009

Vad ska ni dansa till för låt? Vi kan helt enkelt inte bestämma oss?

• SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-14 11:34:54 följande:
    Vad ska ni dansa till för låt? Vi kan helt enkelt inte bestämma oss?
    Vi ska dansa till Annie´s song, den är enkel å hålla takten till
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2