• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Goaste

Både jag och min M2B gillar hårdrock så vi funderar på att danas "brudvals" till denna

Våra vänner och de som delar vår musiksmak kommer att känna igen den men inte de andra

• idapluppp
    Amilia76 skrev 2009-05-21 09:12:40 följande:
    Ska ni ha slöja till er brudklänning? Det ska jag. Sen fick jag se inlägg där det framkommer att man inte ska ha om man har barn och vi har ju vår lilla Alva på 2 år. Nu är slöjan redan inköpt och jag vill ju så gärna ha den.
    Nä jag ska inte ha slöja. Kommer att ha hårförlängningar och dekorera hela håret med snygga hårnålar me "bling bling".
  • lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-21 19:43:15 följande:
    Både jag och min M2B gillar hårdrock så vi funderar på att danas "brudvals" till denna www.youtube.com/watchVåra vänner och de som delar vår musiksmak kommer att känna igen den men inte de andra

Hahaha!! Den ska vi oxå ha. M2b är ett stort Metallicafan Har övat till den här hemma sedan vi gick på valskurs. Fast läraren där sa att den lämpar sig mer som stilla foxtrot. Men det gör väl inget. Tycker det är en jättefin version

• Goaste
    lönnsjö skrev 2009-05-21 21:05:01 följande:

Hahaha!! Den ska vi oxå ha. M2b är ett stort Metallicafan Har övat till den här hemma sedan vi gick på valskurs. Fast läraren där sa att den lämpar sig mer som stilla foxtrot. Men det gör väl inget. Tycker det är en jättefin version
    Nä vad tufft! När gifter ni er? Du måste rapportera om gästernas reaktioner. Vart har ni hittat musikklippet? Vill ju ha så bra kvalitet som vanligt...
  • Fru Wi

Vi ska också ha Nothing else matters som "valslåt" men helt intrumental på flygel. Metallica är grymma och den låten är helt underbar.

• lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-21 21:12:15 följande:
    Nä vad tufft! När gifter ni er? Du måste rapportera om gästernas reaktioner. Vart har ni hittat musikklippet? Vill ju ha så bra kvalitet som vanligt...

Gifter oss den 22e.Jag köpte hennes skiva "Breathe in". 69 kr på Ginza

• Goaste
    lönnsjö skrev 2009-05-21 23:29:42 följande:

Gifter oss den 22e.Jag köpte hennes skiva "Breathe in". 69 kr på Ginza
    Aha, samma datum som vi! Kör ni låten från skiva eller hur kör ni musiken?
  • augustibrud2009

lönnsjö skrev 2009-05-20 18:26:33 följande:

Kolla på de stora växtvaruhusen eller hos floristen. Man får fråga i kassan, inget som ligger ute på hyllorna till försäljning vad jag vet. De har det nog till att dekorera med.
    Vad är det för något ni disskuterar?? Hittar inte det första inlägget :P
  • lönnsjö

augustibrud2009 skrev 2009-05-22 12:39:54 följande:
    lönnsjö skrev 2009-05-20 18:26:33 följande: Vad är det för något ni disskuterar?? Hittar inte det första inlägget :P

Sizoflor

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2