• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • dfk

Tinkerbelle. Det var många dagar att sakna någon på. Har han rest bort långt?

• MulleNuh

Go kväll.

Jaha sitter vi och prata krämpor!?

Själv har mina läppar gett upp nu. En av biverkningarna av min sabla medicin!
    Lite äckelvarning, men huden på läpparna har ramlat av i stort sett. Bubblig!!
    Blodröd på insidan av läpparna och jag kan knappt prata!! Har såååååååå ont..

• dfk

MulleNuh. Stackare! Det låter inte som någon trevlig medicin.

• TinkerBelle

Andra sidan kanalen...
    Har varit på kurs i den stora metropolen London..
    Kursen är klar, men på måndag ska han fixa alla papper som behövs för hindersprövningen.

Mot pollen problem använder jag Cetirizin och Rhinocort Aqua. Receptfritt på Apoteket och funkar utmärkt.

Minns när jag var liten och medicinerna jag åt var super starka... Jag blev så trött att jag faktiskt somnade i klassrummet.

dfk skrev 2009-04-25 20:54:36 följande:
    Tinkerbelle. Det var många dagar att sakna någon på. Har han rest bort långt?
  • TinkerBelle

AJ!!!
    Whiskey med sugrör rekomenderar doktorn.
    Helst mycke så att du inte känner något längre..

MulleNuh skrev 2009-04-25 21:00:39 följande:
    Go kväll.Jaha sitter vi och prata krämpor!? Själv har mina läppar gett upp nu. En av biverkningarna av min sabla medicin!Lite äckelvarning, men huden på läpparna har ramlat av i stort sett. Bubblig!!Blodröd på insidan av läpparna och jag kan knappt prata!! Har såååååååå ont..
  • passionsblomman

Jag tror jag håller med doktorn! Fy farao Mulle!

Låter som du inte ska vara i solen så mycket heller kanske?

TinkerBelle skrev 2009-04-25 21:14:32 följande:
    AJ!!!Whiskey med sugrör rekomenderar doktorn. Helst mycke så att du inte känner något längre..
  • Heloise

Sangria är faktiskt väldigt gott!!
    Dessutom blir man så himla tipsy efter att ha ätit massa snuskshakes. Men gott är det iaf, håller på och provsmakar inför dagen D som är om ganska så precis 3 månader 25 april i dag och 25 juli gifter vi oss, så om 3 månader vid den här tiden så dansar pansartanten och jag nått valsigt som herr och fru T. Himla coolt är det ju faktiskt och vuxet.

Jag ska kika på hairspray och sjunga med som en galning, pansartanten älskar verkligen det-NOT.

Yay for lillblomman. Hoppas ni njutit av den underbara solen jag har varit inlåst på tråkjobbet men hann med en morronpromis innan jobbet.

Pansartanten la in veto för den här låten han är så tråkig ibland!

• Heloise

I won't go all the way but I'll go pretty far hahaha

• MulleNuh

Oh nä jag är inte alls i solen. Sol är förbjuden!
    Men jag ska kanske sänka dosen lite nu. Eller så testar jag liiiite mer.. Ska ju sluta om bara 2 veckor...

passionsblomman skrev 2009-04-25 21:51:22 följande:
    Jag tror jag håller med doktorn! Fy farao Mulle! Låter som du inte ska vara i solen så mycket heller kanske?
  • Im yours

Hej alla superstjärnor!

Fy vad min vänstra fot värkte inatt! Jag var på väg att ringa efter en taxi, o dra till akuten flera ggr. Och sånt gör man inte frivilligt. Jag somnade, hmmm ... typ svimmade på morgonkvisten efter en dubbeldos Citodon. Kunde knappt gå på foten i morse, o att faktiskt inte kunna gå ut i den högsommarvärme som varit idag, det......... sög kungligt

Alltså det kändes hyfsat bra i foten då jag fick det apoteksköpta stödbandaget på mig igår em. Har vart utan i natt, allt enligt föreskrifterna. Foten har känts mer, o mer levande under dagen. Har använt bandaget några timmar idag. Nu är jag på väg att sova, och hoppas att foten är med mig.

Gud vad jag tycker synd om er med allergier. Jag har iaf suttit ute på balkongen idag, så några solstrålar lyste även på mig

Tack för råden ang de där skorna. Jag är faktiskt impulsiv, o otålig nog att dra på mig dem på direkten Så det behövdes faktiskt.

Min Smilla har fått en tand som hon enligt uppgifter älskar att tandborsta

Godnattkramar.

Svar på tråden Tantvarning 4