• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Daa

Go'kwäll, alla sköna tanter (hävdar fortfarande att det här är en tantsmilie )

Sonja, skoj med ännu en norrbottning. Då blir iaf inte du bestört över att höra att jag först idag har bytt till sommardäck på bilen (för er andra: joo, det är ganska sent att byta även här uppe )

Idag har trädgårdsarbetet dragit igång på allvar. Har lite prestationsångest då jag känner mig ganska så vilsen (kommer plötsligt på att tänka på programmet "Vilse i min egen trädgård" med Robert Gustavsson ). I helgen är projektet att klippa/såga/brotta ner en lite väl hög häck. Men det borde kanske t o m en trädgårdsrookie som jag klara av? Eller?

• tonårsmorsa

Ja, det var därför jag kom att tänka på Rulle idag när jag såg paddorna.

passionsblomman skrev 2009-04-24 18:59:15 följande:
    Jaaaa det minns jag...för jag länkade ju Rulle för ett tag sedan...guuuu vad längesedan han var!
  • passionsblomman

Just det!

tonårsmorsa skrev 2009-04-24 19:24:59 följande:
    Ja, det var därför jag kom att tänka på Rulle idag när jag såg paddorna.
  • Celeste97

Nu blir jag sugen på trädgård... Men grill-oskulden för i år är iaf inplanerad till första helgen i maj! Ahhhhh *dreggel-ljud à là Homer Simpson*

• tonårsmorsa

Grillpremiären är redan avklarad, men jag måste säga att jag blev lite sugen på Mulles rödvin. Tyvärr har jag inget rött hemma, men däremot en liten minitetra vitt som stått på kylning sen i somras . Tror det är dags att öppna den.

• passionsblomman

Jag har massor av vin och kaffe och sprit och vispgrädde och chokladpudding och....

...och så får jag inte dricka det eller äta det...

*tar en banan till*

tonårsmorsa skrev 2009-04-24 21:04:03 följande:
    Grillpremiären är redan avklarad, men jag måste säga att jag blev lite sugen på Mulles rödvin. Tyvärr har jag inget rött hemma, men däremot en liten minitetra vitt som stått på kylning sen i somras . Tror det är dags att öppna den.
  • tonårsmorsa

Jag sippar på lite vin just nu. Andra glaset för i år. Tror nästan jag dricker ohälsosamt lite .

passionsblomman skrev 2009-04-24 21:13:30 följande:
    Jag har massor av vin och kaffe och sprit och vispgrädde och chokladpudding och.......och så får jag inte dricka det eller äta det...*tar en banan till*
  • passionsblomman

Ta två så har du dubblat din årskonsumtion!

tonårsmorsa skrev 2009-04-24 21:18:36 följande:
    Jag sippar på lite vin just nu. Andra glaset för i år. Tror nästan jag dricker ohälsosamt lite .
  • tonårsmorsa

Det var som sagt en minitetra. Innehåller bara ett glas. Men det var välkylt i alla fall.

passionsblomman skrev 2009-04-24 21:21:30 följande:
    Ta två så har du dubblat din årskonsumtion!
  • Celeste97

Passion, nu får du dra det där med benhinnorna och MBT-skorna igen. Var sitter de dära hinnorna nånstans? Hur vet man att man har ont i dem (som tant måste man ju ha en släng av hypokondri)? Och vad är det för speciellt med MBT-skor?

Svar på tråden Tantvarning 4