• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Hvidbrud

Finns naturligt i bla mandlar, så extra varren och en näve mandlar om dan kan hjälpa!

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-04-25 11:13:01 följande:
    De VANN!!! Och min son gjorde MÅL! *skrikit mig hes*
    Åh gratulerar till sonen (och mamman)!
    Hade också så´n där pulversoppa i min variant.

Heloise: Det lät helt otroligt med kantorn! Nästan otrevligt svar ni fick dessutom... Gott att er präst ska ringa församlingen. Vi var noga med att vår kanstor kunde spela det vi önskade osv. De kan ju inte bara avfärda en vigsel på det viset.

Jag är fortfarande gräsänka. En mkt allergisk GRÄSänka! Ögonen är ihopsvullna och jag kan bara andas genom munnen. Ser ut som en riktig "tattarkärring". Finns inte ett uns redig tant kvar. Tog en långpromenad med vagnen (i grymma uppförsbackar) och hade lite utflykt med barnen. Efter det så var det kört...
    Synd när det är så vackert ute. Ser bara suddigt och tabletterna tar det inte. Häller i all möjlig jox i ögonen. Vad gör man??
  • Troll1

Skrattade förresten ur återstoden av mina ögon nyss när N skickade en bild från NY, där han sitter i en xtralång limousin tillsammans med ryske regissören, skådespelare mfl. Ene killen ser ut som en yrkesmördare - minst! Och så min lille man med oskyldig blick som ler in i kameran.

• passionsblomman

ÅH vad drygt Trollet!Sådär har flera av mina familjemedlemmar det också...det förstör ju hela våren ju!

Vi har just grillat den där köttbiten vi får äta idag.

Jag tror aldrig jag har sett min sambo med en lyckligare min än när han fick stoppa första biten i munnen!

• Celeste97

Troll1, vad använder du för allergimediciner? När man hittar rätt så ska det fungera bra...

• TinkerBelle

Hej på er tanter,

Har varit hos min lilla mamma idag och hjälpt henne plocka i ordning på altanen.

Är lite rastlös och saknar m2b något sanslöst. Han kommer på måndag kväll och då har vi varit ifrån varandra i 16 dagar? 

Kramp i vaderna!!! Hoho det vet jag vad det är har haft grymma problem alla tre graviditeterna.
    Vaknat mitt i nättera med snudd på spasmer.

Nu förtiden får jag det bara när jag har sprungit runt på jobbet i allt för höga klackar..

• dfk

Jag har också börjat med kli i näsa, hes hals och kli i ögonen. Det är hemskt! Det kliar uppe i gommen, konstigt ställe. Man blir galen. Ska börja prova med Kestine från apoteket, något måste göras. Man går som om man är dunderförkyld.

Svar på tråden Tantvarning 4