• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Jag skickar en godnattkram till er alla nu!
    Extra kärlek till tonårsmorsa som är ledsen och Diz som behöver en livboj.

• tonårsmorsa

Diz: Jag tog inte alls illa upp. Och visst får man räkna med ett visst bortfall, men när det är de allra närmsta och när de vet hur jag mår just nu, det är då det känns så tungt. Då hade jag ändå hoppats på att de skulle sett det som en bra lösning. Jag skulle heller aldrig orka ordna någon fest som det är nu och då är alternativet att det inte blir något alls. Så Riga blir det, oavsett vilka som väljer att följa med.

• tonårsmorsa

I Stockholm.

Diz skrev 2009-04-26 23:34:03 följande:
    Vart är alla tanter/shoppingkompisar när man behöver dom?
  • tonårsmorsa

Tack och god natt.

passionsblomman skrev 2009-04-26 23:36:35 följande:
    Jag skickar en godnattkram till er alla nu!Extra kärlek till tonårsmorsa som är ledsen och Diz som behöver en livboj.
  • Diz

Det låter bra iaf, hoppas att ni får det roligt, det är du värd.

Nu ska jag dra till kojs jag med, long overdue så att säga...

Pöss på er tanterna!

• Troll1

Im yours skrev 2009-04-26 22:17:46 följande:

Oj, oj lilla Bella. Det är inte lätt och vara liten Krama henne lite extra från tanterna, gäller förstås Zack oxå.Troll1; Jodå, så ont gjorde det. Men nu har jag kunnat leva ungf som vanligt fast med stödbandage runt foten Känns ändå drygt att vänta till 6 maj då jag har fått tid på VC. Men, är väl bara att bita ihop. Hörni tjejor! Gå in och rösta fram par nr:19 i bästa bröllopsbilds- tävlingen. Länken finns i forumet. Jag blev mycket bestämd på att göra detta, eftersom någon var tvungen och kommentera detta inlägg med att ett annat foto var bättre;-( Hatar sånt skit, varför inte bara låta bli att kommentera om man inte gillar det. GhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaUndertecknat, Tant motvals
    Men VAD har hänt med din stackars fot? *Blåser på det onda*

Passionsblomman: Hujeda! Nej tack, ingen sax häråt är du snäll. Ok, "trådar" under ögonlocken som är lika sega som gummisnoddar för att vara mer precis. Nä fy för katten fö allergi!

Celeste: Jodå, alla de du räknar upp mfl har jag tagit. Nu har jag även inmundigat Betapred, låg dos i tre dgr snart. En läk rek mig det vid ngt tillfälle. Enda ögondroppar som hjälper är de totalförbjudna man kan köpa utomlands. De där man blir klar i ögonen av. Jag lovar att man häller i vadsomhelst bara det lugnar sig.

Tonårsmorsa: Åh, jag blir så ledsen för din skull... Hoppas det löser sig. Fattar inte folk hur viktig den där dagen är för "huvudpersonerna"? Den närmsta bekantskapskretsen och nära släkt bör verkligen försöka vara med. Tycker jag i alla fall. KRAM!

MulleNuh: Stackars liten! Skönt att hon slapp att sy.

Kram Diz, jag är usel på att posta brev. Jag looovar att det kommer ngt snaaaart!

I morgon hämtar jag mannen vid flyget.
    Är det därför jag fortfarande är vaken??? 02.40!!

GODNATT alla!
  • Troll1
    tonårsmorsa skrev 2009-04-26 23:45:44 följande:
    I Stockholm.
    och i Göteborg!
  • Im yours

Hmmmm, jag är en fena på shopping och finns i Örebro.

Ouiiiiii, troll1. Det är precis därför du är vaken

Idag ska jag till barnmorskemottagningen, för att besiktigas. Cellprov, läste att detta kommer att pågå tills jag fyller 59 bast. Provtagningen alltså. Spontant funderar jag nu på hur många ggr jag gjort undersökningen, o därmed hur stor de avknipsade livmoderbitarna skulle bli tillsammans.
    Mmmmmmmmmmmmm..............

Jag ska även gå en längre sträcka på min arm(a) fot, observera ordlustigheten Skulle även behöva inhandla diverse stadsprylar, paspartouer etc. Har kommit igång med inramning av foton/bilder. Hmmmm.... jag trodde på fullaste allvar att det ordet stavades med 2 S.

Bara att vänta och se hur långt foten vill gå, antar jag.

Dax att duscha, och ev få i sig en liten frukost. Just ja, sonen har sovmorgon idag. Undrar om man borde föreslå utprovning av studentmössa, som morgonsyssla Då har jag iaf en axel att hoppa omkring emot, om fotbandagehistorien inte håller vad den lovar. Ett problem bara,...... själva väckningen av en utmattad 19-åring.

Godmorgon alla mysiga tantvänner!

• Sonja68

Goooood moooooorning!!!

MulleNuh:
    DinBella låter som min äldsta "T". T som i turbo. Händer alltid nå't med henne. Med "K" (den yngsta) också i.o.f.s. De har båda slagit hål i huvudet ett par gånger, avklämda naglar, utslagna flisor på tänderna, osv, osv. osv. Hoppas Bella mår bra nu i alla fall?

Tonårsmorsan:
    Trist, trist men jag kan bara instämma med tidigare talare/skrivare; De som inte kan komma pga ena eller andra eller tredje anldedningen får skylla sig själva som missar din födelsedag och chansen att göra nåt roligt o annorlunda tillsammans med dig och din familj. Se till att ni som tog chansen och framför allt DU har så HIMLA, J*A ROLIGT som möjligt istället! Kramisar till dig.

Jag deklarerade åt oss igår kväll/natt. Gäääääsp!

Ha en bra dag alla tanter!

• Heloise

God morgon!
    Jag vinkade av pansartanten vid 7, han ska åka till Tyskland med sin morbror, och handla vin/öl7 och sprit inför bröllopet.

Eftersom jag inte kunde somna om så ha jag ägnat mig åt städning, känner mig verkligen som en tant när man storstädar runt 7 tiden på morronen, men min kompis M kommer på fika runt 12 med världens finast N( 5 månaders urgullig liten flickbebis) och jag har handledar möte från 11-12( vet inte vad jag ska säga på det mötet alls)

Hoppas alla mår bättre idag och att dagen fortlöper utan blessyrer och blodspillan.

Den här tanten huserar i ett litet grönt hus i Gävle.

kramkram

Svar på tråden Tantvarning 4