• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Ja de solar som bara den! Och förra våren såg jag vad som måste varit någon parningskamp! Det varen jättesnok helt omslingrad av FEM små! Jag har hört att de är mkt mindra, hannarna och att det gåtr till typ som det såg ut. Helt galet! och MITT på vägen. Våren gör alla varelser galna!

Lycka till på ditt pass. Du är säkert asduktig!

Daa skrev 2009-04-27 19:50:59 följande:
    Ligger de och solar, ormarna?
    Nu ska jag dra iväg. Inbillar mig ibland att jag har lite talang för aerobics. Men bara ibland
  • Celeste97

Okej, det är alltså en DUMBO-stol (det såg man ju att det var en elefant på stolen)!
    Nå, vad var det för en liten present till gubben som du hittade tonårsmorsan? Eller tjuvläser han här kanske?

• Im yours

Aha, så detta är en Dumbostol, Smillis har ju en sånn Jag hade ingen aning om vad det var

Inga ormar, el andra kräldjur synliga här. Men det finns en, o annan igelkott i buskarna. Och apropå parning, så filmade Robin en kärleksstund mellan två av dem förra våren.

Det var länge sedan jag körde aerobics, men minns att det var kul att träffa de andra hurtbullarna varje torsdag. Är glad att min fot höll idag. Sonen, o jag åt frukost på Burger King, köpte studentmössan. Sedan gick han till plugget, och jag strosade omkring i solskenet. Foten känns oki, härligt.

Jag ska strax lägga mig, är dundertrött.

Godnattkramar till tanterna.

• Celeste97

Natti natti! Imorrn är det armhävningsdag igen. Förra veckan var jag uppe i 10 armhäv, så nu är jag bara klen (och inte superklen).

• MulleNuh

ååå armhävningar.. DET ska jag börja med i morron!! Måste få bort lite på armarna tills wedding!

ohhh inte ens 7 veckor kvar nu!!

Ja dom här bumbostolarna är jättebra!! Bela hade en. Dock har ju bellis alltid varit av den knubbiga sorten, så hon fick inte riktigt plats med låren!!

• passionsblomman

Är de typ till för att öva att sitta i eller?

(min son frågade: "vad är det där? ett öra eller?" )

MulleNuh skrev 2009-04-27 22:14:05 följande:
    ååå armhävningar.. DET ska jag börja med i morron!! Måste få bort lite på armarna tills wedding!ohhh inte ens 7 veckor kvar nu!! Ja dom här bumbostolarna är jättebra!! Bela hade en. Dock har ju bellis alltid varit av den knubbiga sorten, så hon fick inte riktigt plats med låren!!
  • Im yours
    Jag fick ett foto någon gång i somras, då barnbarnet satt ute i gräset, i en sånn där stol. Den ser som blommans grabb sa, lite underlig ut Men ikväll fick jag svaret, Äntligen
  • Heloise

I dag är en stor dag; det har funnit snarlika stora dagar men inte fullt ut eftersom jag ändrat mig. Jag har bestämt klänning, jepp ladies you hear right, bestämt som i inge mera velande!!!! Dessutom hittade jag en frisyr så den blir det.
    Jag känner mig nästan lite euforisk

Klänningen är tjockisvänlig, luftig och lätt. Inte nå märkvärdigt men jag är ju inte så märkvärdig heller. Känner att den är jag och itne den jag önskar att jag var.

En stor dag, kanske inte för mänskligheten men för mig

• Im yours

Heloise; Jättefin klänning, med tillhörande frisyr.

Du min vän, har nu myntat det absolut bästa citat jag sett här på BT. Mina ögon tåras och hela jag utstrålar sann tantbeundran. Go girl.

Lyssna, och lär:
    Känner att den är jag och inte den jag önskar att jag var.

Ett fyrfaldigt morgonleve för Heloise!! Hurra, hurra, hurra!!

Nu frukostdax.

Svar på tråden Tantvarning 4