• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

ohooo... Heja Oscarsson!!!!!!!!

• MulleNuh

Precis hemkommen från täbban.. Och lite pengar fattigare...

• Daa

Hejhej.
    Lunchdags och jättehungrig. Men först måste jag ju titta till tanterna!

Tonårsmorsa: så tråkigt att folk inte vill/kan hänga med på din födelsedag. *kramar om*

Heloise: hurra för att kantorn är fixad! Och heja på med handledarstunden.

Blomman: instämmer i detta: "kaffetåren den bästa är, av alla jordiska drycker"

(mäh! Jag rengjorde mitt stackars tangentbord i morse och nu är alla tangenterna trögare än vanligt Gjorde kanske nåt dumt. Det kanske helt enkelt måste vara gipsdamm och en massa annat konstigt mellan och under tangenterna? Eller så har jag fortfarande liiite liiite träningsvärk som gör mig svagare i musklerna som man använder för att brotta ner tjocka häck-grenar och klippa av dem och därför upplever jag tangenterna som något motvilliga. Inte lätt det här )

Mulle, hittade du nåt kul? (bara gissar att täbban betyder Täby. Kan ju ha helt fel och göra bort mig nåt kosmiskt )

• MulleNuh

Ja täby är det.
    Njae jag var in på MakeUpStore och köpte lite nya skuggor och lösögonfransar till bröllopet. Och ett par jeanse. Och papper och tillbehör till placeringskorten...

Vad blir det för lurre då??

Daa skrev 2009-04-27 11:45:28 följande:
    Hejhej. Lunchdags och jättehungrig. Men först måste jag ju titta till tanterna! Tonårsmorsa: så tråkigt att folk inte vill/kan hänga med på din födelsedag. *kramar om* Heloise: hurra för att kantorn är fixad! Och heja på med handledarstunden. Blomman: instämmer i detta: "kaffetåren den bästa är, av alla jordiska drycker" (mäh! Jag rengjorde mitt stackars tangentbord i morse och nu är alla tangenterna trögare än vanligt Gjorde kanske nåt dumt. Det kanske helt enkelt måste vara gipsdamm och en massa annat konstigt mellan och under tangenterna? Eller så har jag fortfarande liiite liiite träningsvärk som gör mig svagare i musklerna som man använder för att brotta ner tjocka häck-grenar och klippa av dem och därför upplever jag tangenterna som något motvilliga. Inte lätt det här )Mulle, hittade du nåt kul? (bara gissar att täbban betyder Täby. Kan ju ha helt fel och göra bort mig nåt kosmiskt )
  • Heloise

yay gick bra jag är otroligt duktig på att låta som jag vet vad jag pratar om fast jag inte har en susning!

Nu ska jag gå och puss på bebben och sniffa; oj vad jag vill ha en nu! menmen tulo mellan knäna tills i jan

• MulleNuh

haha.. Det uttrycket säger jag alltid! Det är underbart!!

passionsblomman skrev 2009-04-27 12:06:56 följande:
    "Tulo mellan knäna!" Det var ett nytt uttryck för mig! hahaha!
  • Daa

Tycker det låter som en bra shoppingrunda.

Jag fick mig en mycket exklusiv lunch: köttfärssås och makaroner! Jo, och lite sallad till.

MulleNuh skrev 2009-04-27 11:52:44 följande:
    Ja täby är det. Njae jag var in på MakeUpStore och köpte lite nya skuggor och lösögonfransar till bröllopet. Och ett par jeanse. Och papper och tillbehör till placeringskorten...Vad blir det för lurre då??
    Kul att det gick bra, Heloise.

"Tulo mellan knäna" hörde jag första gången i "Sunes sommar". Mycket bra uttryck
  • Daa

Oj, nu är det dags att börja jobba igen.

Ha en fin dag, alla tanterna.

• Celeste97

Men Mulle, skulle du inte köpt en doppresent? Och så blev det ett par jeans istället... Så det kan bli.

Svar på tråden Tantvarning 4