• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Ja, visst är det nedslående
    I söndags deklarerade jag, en HEL VECKA innan sista inlämningsdag (ger det tantpoäng förresten?), och det var liiiiite mer upplyftande. Får i alla fall tillbaka litegrann

• MulleNuh

oj tack för påminnelsen. Går in o deklarerar nu..

Sonja68 skrev 2009-04-28 10:28:26 följande:
    Ja, visst är det nedslående I söndags deklarerade jag, en HEL VECKA innan sista inlämningsdag (ger det tantpoäng förresten?), och det var liiiiite mer upplyftande. Får i alla fall tillbaka litegrann
  • TinkerBelle

En vacker klänning! Jag gillar att kjolen är så enkel och vackert draperad.

lillabruden skrev 2009-04-28 10:26:28 följande:
    tjenis!heloise, vacker klänning!!!idag ska jag på hembesök hos en fd vårdtagare till mig, ska bli roligt! Hon är så go denna damen! Kika på mitt galleri, har beställt den klänningen som är först från Kina....vad tycks?Tinkerbelle, som en äkta tant alla barn samtidigt hos tandläkaren!!! Bra gjort!
  • MulleNuh

så! Då har man deklarerast också..

• TinkerBelle

Räkningar är aldrig kul, men det är skönt när det är gjort - tills de är dags igen...

Var stolt att du gör dem och inte gör som mindre smarta människor och gömmer dem på hatt hyllan á la strutts metoden för då hamnar du i tv's lyxfällan!

MulleNuh skrev 2009-04-28 10:23:34 följande:
    jaha då har man gjort räkningarna och blivit på dåligt humör!!!! Usch!
  • MulleNuh

haha nä fy... Det skulle aldrig hända..

TinkerBelle skrev 2009-04-28 10:33:20 följande:
    Räkningar är aldrig kul, men det är skönt när det är gjort - tills de är dags igen...Var stolt att du gör dem och inte gör som mindre smarta människor och gömmer dem på hatt hyllan á la strutts metoden för då hamnar du i tv's lyxfällan!
  • Daa

Oh! Deklarationen! Det är dags för den nu... Tack för påminnelsen. Räkningarna är dock fixade för den här gången.

Jättefin klänning och frisyr, Heloise. Du kommer att vara supersnygg
    Gillar också citatet skarpt.

lillabruden, du har också hittat en jättefin klänning. Den första kändes aldrig riktigt bra, eller? (fast finfin var den allt, den också )

• passionsblomman

Så har minsambohaft en ruskig tendens att göra.."om jag inte öppnar det därläskiga brevet så finns det nog ingenting därinne...och om jag inte ens går till postlådan kan det väl omöjligt ha kommit fönsterkuvert i den?"

DET har vi haft NÅGRA storgräl om kan jag säga.. och numera har det väl blivit rätt bra, men ååå vad han drar på det!

Nu gjorde han undan det på morgonen innan jobbet iallafall!

TinkerBelle skrev 2009-04-28 10:33:20 följande:
    Räkningar är aldrig kul, men det är skönt när det är gjort - tills de är dags igen...Var stolt att du gör dem och inte gör som mindre smarta människor och gömmer dem på hatt hyllan á la strutts metoden för då hamnar du i tv's lyxfällan!
  • TinkerBelle

Hmmm..
    Han kanske skulle ha sett det där programet med paret som hade enorma skulder och där nästan 500 000 berode endast på att saker inte betalts i tid, inkasso etc.
    Riktig rysare!

passionsblomman skrev 2009-04-28 11:43:44 följande:
    Så har minsambohaft en ruskig tendens att göra.."om jag inte öppnar det därläskiga brevet så finns det nog ingenting därinne...och om jag inte ens går till postlådan kan det väl omöjligt ha kommit fönsterkuvert i den?"DET har vi haft NÅGRA storgräl om kan jag säga.. och numera har det väl blivit rätt bra, men ååå vad han drar på det!Nu gjorde han undan det på morgonen innan jobbet iallafall!
Svar på tråden Tantvarning 4