• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

Hmm nu berör du ett anant ämne som vi nog får ta vid en eventuell tant träff!
    Men hagga var nog ett bra namn.
    MulleNuh skrev 2009-04-29 12:59:18 följande:
    Tinkerbell... Men GUD!!! Vilken HAGGA! Ursäkta språket.... Morr!!! Hon borde sätta på sig ett par större tanttrosor som inte trycker för hårt låter det som!!
  • TinkerBelle

"Under bordet" den va bra!
    Tänkte inte på det...

Luucie skrev 2009-04-29 13:21:35 följande:
    Tinker: "Biatch" kallar vi såna som henne i min familj Tycker ni ska sätta kärringen under bordet...
  • TinkerBelle

Jag gjorde rent inne i, bakom torktumlaren igår, dvs. där själva elementet (eller vad det nu heter) sitter - massa damm!
    Måste också ge tant poäng?

passionsblomman skrev 2009-04-29 13:58:51 följande:
    Är det tantpoäng på att rensa tvättmaskinsavloppet?*knyter hucklet lite hårdare och fortsätter fara fram som ett jehu genom stugan*
  • Sonja68
    Luucie skrev 2009-04-29 14:04:58 följande:
    Haha ja själv skrattade jag åt ditt inlägg i "har det hänt på riktigt" tråden
    Ja, det där med ungarna var riktigt pinsamt. Kontrollbehovsmamman tappade helt kontrollen för ett ögonblick där och tänkte BARA på sig själv.
    Silikonkuddarna var bara sådär nesligt. Hade ju provat klänningen med dem och min kompis sydde o fixade livet utifrån mina mått med dem... å så glömmer jag skiten. Men jag är ju van att vara plattbröstad så det gick ändå.
  • MulleNuh

trodde du skulle skriva att du gjort rent där bakom för att du skulle sätta haggan där!

TinkerBelle skrev 2009-04-29 14:35:39 följande:
    Jag gjorde rent inne i, bakom torktumlaren igår, dvs. där själva elementet (eller vad det nu heter) sitter - massa damm!Måste också ge tant poäng?
  • Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-04-29 16:05:55 följande:
    trodde du skulle skriva att du gjort rent där bakom för att du skulle sätta haggan där!
    Men då hade hon ju inte behövt göra rent där, hade ju varit bättre att slänga in kärringen i dammh*****et!
    Nä, nu spårade det visst ur... fniss!
  • Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-04-29 14:35:39 följande:
    Jag gjorde rent inne i, bakom torktumlaren igår, dvs. där själva elementet (eller vad det nu heter) sitter - massa damm!Måste också ge tant poäng?
    Helt klart tantpoäng.
    Jag köpte solglasögon på OKQ8 igår, snacka om att jag hamnat i rätt tråd...
  • tonårsmorsa

TinkerBelle:
    Kan det inte vara så att "kärringen" i fråga har någon form av social fobi? Kanske är det då svårt för henne att ta steget att träffa nya människor. Låt inte din energi gå åt till att grubbla över varför hon gör som hon vill. Om jag förstod dig rätt så hade hennes man också bett om att ni skulle placera dem bredvid varandra. Gör så, och placera henne också gärna långt ut på kanten så hon kan gå ifrån om hon vill. Då blir det heller ingen "lucka" om hon backar ur i sista stund.

• MulleNuh

men ohh nä det är itne tantvarning!

Sonja68 skrev 2009-04-29 16:22:24 följande:
    Helt klart tantpoäng. Jag köpte solglasögon på OKQ8 igår, snacka om att jag hamnat i rätt tråd...
  • MittiPrickBrud

Hej på er fina tanter!
    Jag är så less på min dator så jag vill slänga den i väggen
    Just nu sitter jag vid lånad dator för att överhuvudtaget kunna få kontakt med mina kära tantvänner. Min egen tillåter mig inte att komma ut på nätet annat än under väldigt begränsade tider, oftast nattetid. I övrigt är det omöjligt att få muspekaren att röra på sig och då kan jag ju inte ge kommandon, och så kan jag inte surfa....

Men nu är jag här en snabbis och försöker läsa in det jag missat. Det är så mycket att jag blir helt yr!

Vill passa på att önska er en härlig Valborg, för jag lär väl inte komma in här nå mer innan dess. Jag ser fram emot eldandet alldeles speciellt i år eftersom vi skall passa på att elda upp en massa bråte från vår husrenovering som tagit fart i vår. Beroende på en vattenskada i vårt hus på landet så blev vi tvungna att riva upp hela golvet. DÅ beslöt vi att även ta bort alla väggar och passa på att renovera oc h bygga ut så att vi ska kunna bo permanent så småningom.
    Det är ju en lång process men det känns kul och härligt!

Svar på tråden Tantvarning 4