• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

Usch! låter inte bra.
    Kan den medecin du äter slå ut ditt imunförsvar och därför blir du lätt förkyld?

Kanske du ska gå till doktorn. Luftrören ska man inte leka med.

MulleNuh skrev 2009-04-30 13:31:18 följande:
    Har riktigt ont ver bröstet nu.. Min pappa har haft infektion i sina luftvägar nyligen. Kanske jag har samma..
  • MittiPrickBrud

MulleNuh, stackare, det där låter inte så kul. SKickar lite extra varma tankar till dig idag!

Kram och vårsol på er alla!

• MulleNuh

Njae jag tror inte min medicin påverkar direkt..

Äh läakren!? Jag tar en cigg ist!!

(skoja)

TinkerBelle skrev 2009-04-30 13:35:14 följande:
    Usch! låter inte bra.Kan den medecin du äter slå ut ditt imunförsvar och därför blir du lätt förkyld?Kanske du ska gå till doktorn. Luftrören ska man inte leka med.
  • dfk

Tinkerbelle- Usch och fy ruskar på mig lite... Vilken människa!
    Jag tror att du inte ska lägga ner din viktiga tid alls till att fundera ens över vad som står fatt med henne. Hon har upperbarligen problem med sig själv. Det är min diagnos.
    MulleNuh- krya på dig!

Till er alla trevlig valborg!

• Im yours

Tassar in och önskar alla en härlig Valborg!

• Daa

Hej.
    Tror det var i förrgår jag var in här sist och oj, vad ni har hunnit avhandla prylar

TinkerBelle, trist att råka ut för en sån person som den kvinnan. Håller med övriga om att du inte ska ödsla energi på det, för det är inte ditt fel och inte ditt problem att bära. Önskar dig lycka till.

Spännande hemlighet, Mulle, att känna till om svensexan. Min makes kusin ringde ungefär en månad innan för att be om tillåtelse att kidnappa maken, eftersom de tänkt ha svensexan en vecka innan bröllopet, så jag fick hålla det hemligt ganska länge. Hade inte det minsta dåligt samvete eftersom maken helgen innan hade hjälpt tjejkompisarna att konspirera mot mig Krya på dig.

Önskar er alla en trevlig valborgsmässoafton. Här laddar vi för konsert!

• passionsblomman

Hojtar GLAD OCH TREVLIG VALBORG såhär i förbifarten. här har vi pappa på besök och det är full tupp! Ses!

Mulle: lägg ifrån dig den där ciggen genast! Jag ser dig nog!

• MulleNuh

hahahaha men gud! Vi satt ute på altanen och mös.. Då går det förbi 3 killar i kanske 19-20-årsåldern och GUD va packade dom va!!!

• passionsblomman

Studenttider... vi har just kommit hem från stan-vita mössor överallt och Rålis är smäckfullt av filtar och ...ni vet...

MulleNuh skrev 2009-04-30 19:25:00 följande:
    hahahaha men gud! Vi satt ute på altanen och mös.. Då går det förbi 3 killar i kanske 19-20-årsåldern och GUD va packade dom va!!!
  • lillabruden

här behövs det ju definitivt inte övertalas till en groggis fast jag ska vänta till lördag kväll, vi ska över till köpenhamn och undra va fan danskarna mumlar om medans vi skålar
    Vågar en tant som jag åka karusell tror ni? Näää skräckhuset däremot! Here i come!!! Som att se sig i spegeln

När jag saknar min älskling, vilket jag gör nu, från jobbet.... så skänker denna låten mig mycket tröst

Fram med tändaren så gungar vi

Hej Hoj Ta en Irish med O'boy!
    Ingen ska va sjuk bara go o mjuk
    SKÅL!

Svar på tråden Tantvarning 4