• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Nå, men dåså. Då är det ju bara högst tillfälligt.

Nä, jag kom på mig själv att sitta inne så jag gick ut!
    Men nu är jag inne igen!

MulleNuh skrev 2009-05-02 12:53:19 följande:
    haha fast han gnäller inte.. Han förstår.. Klart han kan lägga in små pikar, men det är mest på skoj..Det beror ju på min förbannade medicin.. Jag minns att jag blev likadan sist jag åt den också.. Men nu är det bara 2 veckor kvar...Och nu har jag VÄÄÄÄRLDENS mensvärk.. Jag döööör nästan..Vad gör du inne förresten??? SOMMAR ju!
  • passionsblomman

Haha! Ja, tyvärr...
    "få se nu, va-het-nu-då...vahettere...eeeh..du vet de hära...jamen SÄG nu då det där som jag menar!!!"

Im yours skrev 2009-05-02 17:35:32 följande:

Någon som mer än jag som känner igen sig www.youtube.com/watchVinkar från ett soligt Örebro.
  • dfk

Hej hej! Jag stormar in här lite snabbt och får läsa om gök under kjolar och stekta ägg som pruttar i micron och så ska man gärna sitta i frysen och äta sina bär... voine! Hur ska jag lyckas med det som är så stelbent. Alltså sitta i frysen. Det andra ska jag nog klara.Fniss!
    Ha en mysig lördagskväll nu allesammans!

• Heloise

Jag har inte hunnit läst igenom, Heloise och pansartanten hade främmande igår och provdrack bröllopsvinet sen hittade jag mina gamla goda vän Captain morgan och let me tell you Jack Sparrows got nothing on me haha. Usch rom och cola förädiskt gott men man får lida dagen efter. Just nu vill jag bara krypa ihop i fosterställning i ett is kar eller nått.

Jag läser igenom i morron ist.
    Kramkram tanter

• tonårsmorsa

Om det bara var namn på dem man inte sett på länge man inte kom ihåg, men när man inte minns namnet på dem man träffar dagligen, då kan det bli pinsamt värre. Alzheimers light.

Jag har dessutom jääättesvårt med ansikten. Måste vara världens sämsta ögonvittne. Hur såg han/hon ut? Öh, jag vet inte.

Im yours skrev 2009-05-02 17:35:32 följande:

Någon som mer än jag som känner igen sig www.youtube.com/watchVinkar från ett soligt Örebro.
  • Im yours

Mulle; Vilken härlig känsla att outfiten är klar, o finns på ett säkert ställe.

Själv befinner jag mig just nu i någon sorts bröllopstema- förvirring Jag hittade en bild på en bukett, och fell in lööööve. Åsså lite guld, och .........

Ska lägga in den i galleriet

Vidare tänker jag inte pressa in mig i frysen, och tugga på bär. Denna dag måste onda foten få vila ......... och vet ni jag längtar till läkarbesöket på onsdag. Med andra ord vid tillräcklig smärta, ser jag läkare som trollkarlar. Nädå, men det ska bli skönt att få höra domen Hoppas iaf på att slippa kryckhoppning i sommar. Jag förstår inte hur jag kunde tycka att sånna obcena grejer hade ett skimmer av stjärnbeströdd glamour omkring sig. Då jag var liten.

Nu ska Smillas 1 årsbok, påbörjas. Den kommer att innehålla bilder, och texter med; Minnen, tankar, kärlek, och längtan till den underbaraste gåvan jag någonsin fått. Smilla, Elvira som blir 10 månader i dag

Nu ska här, banne mig sovas lite till. En trevlig dag till alla.

• lillabruden

här har ni en tant som offrat minst 8liv under gårdagens utflykt till tivoli i köpenhamn! Jag tycker inte om dem karuseller som faller, utan dem som snurrar! Men jag var den enda som tyckte så..........jag hade gelé ben efter fritt fall, ingen röst kvar efter bergodal banan och nageln hade tryckt in i min handflata efter en som åker upp och snurrar runt medans man hänger där i en gunga som sitter fast med smala kedjor!
    Men man lever ju bara en gång eller hur? Hela Köpenhamn har nog hört mig skrika det igår
    Vill ni se bilder? hehehehehe.....

*pustar* är rent slut.....dags för lite mat!

• Fjällbruttan

Hallå!!

Idag är jag en fruktansvärt seg tant.... möhippa igår
    Jag trodde det var för min kompis, hon trodde det var för mig... LUUURADE, men jädrar vad kul vi hade!
    Så det är inte ens kafferast på hjärnkontoret.... det är total strejk!

Igår satt vi ett gäng mammor vid middagen och tjattrade och så säger en som fortfarande ammar... jag är så glömsk!
    Jamen välkommen i gänget sa vi andra, förra helgen kom vi på att Frida är värst på att glömma!! Jaha, vad är det hon glömt då som gjorde att hon är värst??
    Eh... nån som minns det?? Frida, kommer du ihåg varför du vann??
    Nä... vann jag??

Vi kom på sen att det var för att hon glömt vatten på spisen och eldat upp köket:-O

Annars är jag snygg som f-n idag efter först stafett på air-board i branta backar i Kittelfjäll... fort gick det,after ski, två ansiktsmasker, bastu och bubbel och sen en trerättersmiddag.
    Den shakade vi ner sen till ett liveband!
    Idag shakar det rätt bra i benen

• passionsblomman

Jag vill ha godis jag vill ha godis jag vill ha godis

Titta hur det blir när man får äta ägglossningshormoner!

• MulleNuh

Här blir det snart glass med jordgubbar...
    passionsblomman skrev 2009-05-03 20:53:55 följande:
    Jag vill ha godis jag vill ha godis jag vill ha godisJag vill ha godis jag vill ha godis jag vill ha godisJag vill ha godis jag vill ha godis jag vill ha godisJag vill ha godis jag vill ha godis jag vill ha godisJag vill ha godis jag vill ha godis jag vill ha godisJag vill ha godis jag vill ha godis jag vill ha godisJag vill ha godis jag vill ha godis jag vill ha godisJag vill ha godis jag vill ha godis jag vill ha godisTitta hur det blir när man får äta ägglossningshormoner!
Svar på tråden Tantvarning 4