• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Men visst ör det skumt att vissa saker bara fastnar?!
    Jag var sååå kär i en kille nöär jag var 13 år.. Minns fortfarande hans norska hemadress..

tonårsmorsa skrev 2009-05-04 20:35:08 följande:
    GRATTIS LILLABRUDEN! (Visst får man skrika ibland?)Ser att ni diskuterar onödigt vetande. Som exempel kan jag säga att jag fortfarande kan telefonnumren till mina barndomsvänner. (Synd bara att de flyttade hemifrån för sådär 20-25 år sedan.)Minns också gamla klasskompisars födelsedagar. (Vissa har jag inte pratat med de senaste 25 åren)Men vem vet, kanske kan bli viktig information någon dag. Synd bara att jag förmodligen inte skulle känna igen någon av dem om jag mötte dem på stan. (För ansiktsminne har jag noll.)
  • TinkerBelle

Mulle?

MulleNuh skrev 2009-05-04 19:17:27 följande:
    Jag är Ipren, den intelligenta värktabletten. Mot värk och feber är jag en effektiv en. Smärtstillande febernedsättande jag är ipren ja helt enkelt intelligent. Jag har andra inflamatoriska egenskaper. Så som muskelvärk, ryggvärk och leeeedvärk. 1 Ipren 400mg hjälper ofta bättre än 2 receptfria tabletter med paracetamol tex alvedon vid huvudvärk, mensvärk och tandvärk, jag är ipren!!!
  • TinkerBelle

...kan ju tillägga att lillesyran började sjunga den till killen i biljett luckan när dem skulle åka på gotlandsfärjan. han blev inte imponerad utan ville fortfarande se biljetterna...

• Im yours
    Somliga bara är tråkmånsar, Thinkerbelle.

Just nu undrar jag över, vad det för värdelöst vetande som skvimpar omkring i min skalle Idag fick jag tankestopp framför bankomaten, kom inte ihåg min kod??????????????

Jag bara älskar den sången, Fjällbruttan ......... fick en liten tår i ögonvrån.

Blomman; Skulle man kunna få receptet på soppan i sin inbox, eller hitt på nått

Nej, nu ska jag natta in. Har traskat en massa på den onda foten idag. Godnatt, o vi ses i möra.
  • passionsblomman

www.viktvakten.se/soppdieten_bantar_soppan.htm

Här är en länk med det mesta ni inte visste fanns i dietväg.

Här står soppan med och hela schemat är bra precis detsamma som jag följt, men det var nötkött ävendag 6 på mitt och i den här länken är det istället kokt fisk.
    Sjukhusdieten heter den på mitt papper, och den sska vara till för att rena organ som lever och njurar och snabbt gå ner i vikt inför tex operationer.

Min sambo gick ner 5 kgpå en vecka. Det gjorde INTE jag, men jag har verkligen gjort "rent hus" i kroppen däremot.

• passionsblomman

Apropå Iprengubben:
    Min syrra fick en nyanställning på det sjukhus hon jobbar på nu för en massa år sedan.

Precis i den vevan skulle de ha peronalfest. Då klädde hon ut sig till ipren-mannen och sjöng den sången framför alla...

...jag DOG av skratt när hon berättade det. Till saken hör att hon verkligen inte är någon sångfågel...

• TinkerBelle

Ja vad gör man inte för ett fast jobb när man fortfarande är provanställd!

passionsblomman skrev 2009-05-04 22:21:17 följande:
    Apropå Iprengubben:Min syrra fick en nyanställning på det sjukhus hon jobbar på nu för en massa år sedan.Precis i den vevan skulle de ha peronalfest. Då klädde hon ut sig till ipren-mannen och sjöng den sången framför alla......jag DOG av skratt när hon berättade det. Till saken hör att hon verkligen inte är någon sångfågel...
  • MulleNuh

Ååå appropå jobb.. Är så JÄ''A stressad!! Skulle ju ha börjat jobba förra veckan, men min chef är seeeg som en godisråtta. Så nu har jag fått ta ut 7 av mina sparade semesterdagar från förra året. Dom har ju jag planerat in i vår bröllopsbudget!!

• passionsblomman

Men VAD? Vad väntar han på? Varför är du inte där? På jobbet?
    "hej jag börjar ju idag..."

MulleNuh skrev 2009-05-04 22:33:57 följande:
    Ååå appropå jobb.. Är så JÄ''A stressad!! Skulle ju ha börjat jobba förra veckan, men min chef är seeeg som en godisråtta. Så nu har jag fått ta ut 7 av mina sparade semesterdagar från förra året. Dom har ju jag planerat in i vår bröllopsbudget!!
Svar på tråden Tantvarning 4