• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Lillabruden: GRATTIS!!!!!!! Bra jobbat, superduktig är du!

Hoppas alla haft en bra Valborg o 1;a maj.
    I Levi var det +18-22 grader, stålande sol. Snön var ganska tung och blöt så här i slutet av säsongen, men ölen var kall o god och full med kalorier, ha-ha!
    Fräknarna har blommat ut på nästippen och min man är jättebrun.
    Till flickornas stora förtjusning fanns både simbassäng och lekland på hotellet så vi har haft det jättebra allihop.
    En lätt förkylning har vi dock dragit på oss, men inget som inte lite Echinaceae råder bot på...eller konjak

Kramisar från Norr!

• TinkerBelle

Åhhh vad gott!
    Har inte rabarber i trädgården/huset jag bor i just nu....
    Stod och suktade på ICA igår, men bestämde mig för att ta det till helgen istället.
    *mums*

Soldemor skrev 2009-05-04 16:04:03 följande:
    Förresten, här är rabarberpaj för alla som är sugna, gjord på årets första stjälkar! Varsågod, du kan ta också, Blomman, cyberpaj är bara god och inte förtjockande. Känns skönt att vara lite saknad!
  • TinkerBelle

Sonja68 - förkylning är okej bara du inte drar på dig "Nya Influensan".... Den vill vi inte ha!

• Troll1
    lillabruden skrev 2009-05-04 14:37:56 följande:
    jag klarade det!!!!! Fram med skumpan tanter!!! hoppas ni är lika glada som jag är just nu!!!
    GRATTIS!!
  • Fjällbruttan

Grattis lillabruden!!
    Så kul för dig, kör nu inte slut på all bensin på en gång

Mumsar glatt i mig lite rabarberpaj.. dricker cambridgesoppor för tillfället så cybermat är toppen
    Och så blev jag ju liite avundsjuk på blomman, men det får bli en sporre i stället
    Du är så duktig som fixat kilona!
    Hoppas du har mätt dig också för det brukra synas mer på måttbandet

• passionsblomman

HURRAAAAAAA!!!! GRATTIS LILLA BRUD!!! YES!!!

Åh vad roligt! *skuttar runt med pompoms och viftar allt jag kan*

Rabarberpaj? Å man tackar! Så här efter en god middag passar den ju yyyytmärkt! *tar lite extra vaniljsås*

VET ni att han på Kom Vux tyckte det var en STRÅLANDE plan jag har, så han godkände och skickade vidare min ansökan ögonaböj! *glad*

HOPPAS nu bara att jag kommer in! Då blir det skola i en termin.

• Im yours

Alltså då min klocka ringde imorse, trodde jag att detta var en vanlig dag. Ack, ack så fel jag hade.

För det är ingen vanlig dag: Lillabruden har fixat sitt körkort.
    TUTA&KÖR!!!!!!!! Hurra, hurra, hurra. Raberpaj, tackar, tackar.

Wow, vad duktig du är Blomman. Känner du dig Detoxad, efter soppkuren? Vad jag menar är; Känns det någon skillnad mot innan?

Äsch vad jag tjorvar till det Du vet hur jag menar.

• passionsblomman

Jag vet PRECIS hur du menar och JA jag känner enenorm skillnad!
    Jag känner mig lättare och fräschare, hyn ser renare ut och jag ser piggare ut också.

Dessutom känns det som att smaklökarna fått en helrenovering.
    Allt smakar så mycket mer liksom! Alla kryddor blir så MYCKET av och sött känns extremt sött, råvarornas egna smaker framträder mycket mer...Det är faktiskt en smått fantastisk uppevelse, fäör allt man äter är mycket godare nu! Och då menar jag inte för att soppan inte var god,utan att jan KÄNNE vad allt smakar så himla bra!

• TinkerBelle

Du ska ju springa iväg och köpa en triss lott! Nu bums på momangen!!!
    Först rasar du i vikt och sen så får du ja för studierna...

passionsblomman skrev 2009-05-04 17:48:42 följande:
    HURRAAAAAAA!!!! GRATTIS LILLA BRUD!!! YES!!!Åh vad roligt! *skuttar runt med pompoms och viftar allt jag kan*Rabarberpaj? Å man tackar! Så här efter en god middag passar den ju yyyytmärkt! *tar lite extra vaniljsås*VET ni att han på Kom Vux tyckte det var en STRÅLANDE plan jag har, så han godkände och skickade vidare min ansökan ögonaböj! *glad*HOPPAS nu bara att jag kommer in! Då blir det skola i en termin.
  • MulleNuh

Du är sååå duktig!!!

passionsblomman skrev 2009-05-04 18:38:02 följande:
    Jag vet PRECIS hur du menar och JA jag känner enenorm skillnad!Jag känner mig lättare och fräschare, hyn ser renare ut och jag ser piggare ut också.Dessutom känns det som att smaklökarna fått en helrenovering.Allt smakar så mycket mer liksom! Alla kryddor blir så MYCKET av och sött känns extremt sött, råvarornas egna smaker framträder mycket mer...Det är faktiskt en smått fantastisk uppevelse, fäör allt man äter är mycket godare nu! Och då menar jag inte för att soppan inte var god,utan att jan KÄNNE vad allt smakar så himla bra!
Svar på tråden Tantvarning 4