• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Juuust precis!

TinkerBelle skrev 2009-05-04 22:31:37 följande:
    Ja vad gör man inte för ett fast jobb när man fortfarande är provanställd!
  • MulleNuh

haha.. Nä men min chef på mitt bemanningsföretag har pratat med den ansvariga på Coor där jag ska jobba. Hon blev jätteglad att jag skulle komma tillbaka. Men nu väntar min chef på ett solklart ok från Coor.

passionsblomman skrev 2009-05-04 22:40:21 följande:
    Men VAD? Vad väntar han på? Varför är du inte där? På jobbet?"hej jag börjar ju idag..."
  • passionsblomman

Baka en sockerkaka, packa handväskan och stampa dit med ett glatt "Gómorron, I´m BACK"

MulleNuh skrev 2009-05-04 22:42:05 följande:
    haha.. Nä men min chef på mitt bemanningsföretag har pratat med den ansvariga på Coor där jag ska jobba. Hon blev jätteglad att jag skulle komma tillbaka. Men nu väntar min chef på ett solklart ok från Coor.
  • dfk

Grattis lillabruden till körkortet!
    Passionsblommn, grattis till dig med som har stått ut med dieten, det måste kännas jättehärligt att känna sig fräsch som en nyponros!
    Tänk vad man kan utmana sig själv att göra saker som man kanske känner sig nervös inför eller kämpar med. Det är världens bästa belöning att genomföra något man vill eller har längtat efter.

• passionsblomman

Tack! Det har du så rätt i. Man känner sig väldigt tillfreds.

dfk skrev 2009-05-05 08:53:13 följande:
    Grattis lillabruden till körkortet!Passionsblommn, grattis till dig med som har stått ut med dieten, det måste kännas jättehärligt att känna sig fräsch som en nyponros!Tänk vad man kan utmana sig själv att göra saker som man kanske känner sig nervös inför eller kämpar med. Det är världens bästa belöning att genomföra något man vill eller har längtat efter.
  • TinkerBelle

God lunch på er tanter, hela morgonen bara försvann!

Är på jobbet idag och sitter här och funderar på om jag ska skaffa mig FA skattsedel eller ej...

Efter 14:00 ska vi hämta våra vigselringar och så är lillans näbbklänning klar. Har dock beställt en till klänning så dem skickar båda samtidigt från Kina.

Igår beställdes det bubblor, pussklockor och en massa siden band i "vår" färg.

Så sakta men säkert går det framåt.
    Nu ska jag bara bestämma mig vad jag vill göra med hår och smink...

Tuffa beslut man ställs inför!

Mulle - åk till din chefs arbetsplats och knacka på annars händer inget!

• Fjällbruttan

Jag är inte klok, jag är inte klok, jag är inte klok....

Nånstans igår slog demensen till, KRAFTIGT!!!
    Irrade ner till Vilhelmina som är närmsta tätort från Kittelfjäll (där för övrigt snön vräker ner just nu och mina tulpaner fryser!!)
    Lalla in till revisorn och fixade till bokföringen i gubbens företag, susade in på Granngården och köpte hönsfoder och frön (som ska sås då det inte snöar ) och åt sedan lunch med ett par kompisar
    Var på bibblan, lånade böcker till mig och barnen och sen gick jag på Ica och fyllde en hel kundvagn och packade volvon proppfull! Allt detta stod på små lappar....
    För det viktigaste behövdes ju inte skrivas upp....eller???

Jag GLÖMDE gå till guldsmeden och pröva min vigselring!!!
    MEN HALLÅ!!!! och inte vet jag när jag ska ner igen....
    Jag är inte klok, jag är inte klok, jag är inte klok...

Och när jag kom på det i bilen hem, flera mil på väg så tryckte jag i mig en hel chokladkaka i rena paniken...
    Desutom hade jag fått mens när jag kom hem!

Jag är inte klok och hjärnan har snöat över.....

• Diz

haha, låter som något jag hade kunnat göra faktiskt...

eller näe... för det enda jag tänker på är bröllopsgrejer, och shopping! Däremot hade jag nog kunnat glömma revisorn eller något annat tråkigt. :P

Vet ni vad förresten, jag har skaffat blogg! Jag som aldrig skulle skaffa sån där egocentrerad ordbajseri-dagbok.

• Celeste97

GRATTIS grattis lillabruden!! *viftar med ännu en pompom"

Soldemor: Jag hade också den där lunginflammationsgrejen tidigare i år. 6 veckor tog det att bli frisk, så jag vet precis hur jobbigt det är. Men nu är det sommar och solen skiner...

• MulleNuh

Ok nu är det illa...

Det sket sig med jobbet. Mammadagarna finns typ inte kvar. ALLT går åt helvete nu. Och jag känner att min panikångest är på väg tillbaka!
    (har haft rejäl sådan förut som fick medicineras)

Vet inte vad jag ska ta mig till...

Svar på tråden Tantvarning 4