• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh
    Ohh va smarrigt det lät.. Jag är hungrig som en tusenfoting..
    passionsblomman skrev 2009-05-07 21:49:56 följande:
    *proppmätt*jag har introducerat min mamma i Sushins underbara värld.Hon blev omedelbart stormförtjust!
  • passionsblomman

Detvar det! Vi har ju en av Sveriges bästa Sushisnubbar härute i skogen... Så hon blev serverad top of the line sushi när det nu var premiär och allt.

Vill du ha lite bröd kanske? Jag har bakat sånt som är med valnötter, aprikoser och pinjenötter...GOTT!

MulleNuh skrev 2009-05-07 22:01:28 följande:
    Ohh va smarrigt det lät.. Jag är hungrig som en tusenfoting..
  • MulleNuh

Har precis syndat!!! Åt en Twix!!!!

(går ju på en nutrilettkur)

passionsblomman skrev 2009-05-07 22:20:39 följande:
    Detvar det! Vi har ju en av Sveriges bästa Sushisnubbar härute i skogen... Så hon blev serverad top of the line sushi när det nu var premiär och allt.Vill du ha lite bröd kanske? Jag har bakat sånt som är med valnötter, aprikoser och pinjenötter...GOTT!
  • passionsblomman

Nej men vad göööör du!!!

Och varför går du på kur? Du ÄR ju smal???

MulleNuh skrev 2009-05-07 22:21:27 följande:
    Har precis syndat!!! Åt en Twix!!!! (går ju på en nutrilettkur)
  • MulleNuh

Äsch vill bara bli av med ett par-3 kilo.

passionsblomman skrev 2009-05-07 22:25:29 följande:
    Nej men vad göööör du!!!Och varför går du på kur? Du ÄR ju smal???
  • Celeste97

Åh, här vankas det nu bröd igen! Och med aprikoser och allt smaskens, och så här virtuellt kan jag äta med valnötter också. Mums, smask! Tänk att jag är nästan hungrig konstant... Det är väl därför just mina gener kom med i genpoolen, mina förfäder kunde inte tänka på annat än mat, haha!

Salong är ju lyx, fast på elevsalong blir det budgetlyx (äkta tant-tänkande där ). Min hud har fått för sig att jag är i puberteten, så min förhoppning var just att få en 30-årings hy och inget annat. Ibland är inte yngre bättre!

• passionsblomman

Jahaja...onödigt tycker jag allt, men det var ju tur du inte fått för dig att det behövdes mer...annars skulle du ju inte synas där i kyrkan om...bara några veckor!!!

MulleNuh skrev 2009-05-07 22:27:42 följande:
    Äsch vill bara bli av med ett par-3 kilo.
    [/citat]
    Celeste97 skrev 2009-05-07 22:41:41 följande:
    [citat]
    Åh, här vankas det nu bröd igen! Och med aprikoser och allt smaskens, och så här virtuellt kan jag äta med valnötter också. Mums, smask! Tänk att jag är nästan hungrig konstant... Det är väl därför just mina gener kom med i genpoolen, mina förfäder kunde inte tänka på annat än mat, haha!Salong är ju lyx, fast på elevsalong blir det budgetlyx (äkta tant-tänkande där ). Min hud har fått för sig att jag är i puberteten, så min förhoppning var just att få en 30-årings hy och inget annat. Ibland är inte yngre bättre!
    Vad är DET för elevsalong????
  • Celeste97

Ansiktsbehandling 1,5 timme kostar 430 kr. Och då brukar det ibland ingå lite massage och/eller plockning av bryn.

Svar på tråden Tantvarning 4