• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Jag vill bo där!!!
    För mig som jobbar i branchen ( när vi har säsong) tyckte jag att det var en störskön video Skulle gärna leka runt i det restaurangköket!!

Förresten var jag duktig i går, jag sydde klart min bolero till bröllopet... nästan, ska bara lägga upp ärmarna
    En sak mindre att göra, nu måste jag bara minnas min vigselring hos guldsmeden nästa gång vi är i Vilhelmina

• Im yours

Hej goa vänner!

Troll1, lycka till med jobbsökandet. Jag kommer gärna in och hälsar på i vilken reception du än befinner dig i. Säg bara till, så haltar jag in.

Blomman; Jag ska banne mig köra den där detoxkuren. Det känns som om en storstädning av kroppen är nödvändig.

Men hörni, jag fyller 50 hela år snart. Jösses, vad tiden går fort. Iaf så har lokaltidningen hört av sig, o folk beter sig stundtals märkligt Själv är jag emot diverse tokigheter, så .......... Men om mina kronor vinner hockey-VM, då blir jag jublande glad. Vilken match de bjöd på igårkv, oh lala. I löööööve hockey.

Jag, och foten besökte ortoped-röntgen igår. Efter 2 tim väntrumsväntande togs diverse foton. Visst, så nu är det bara att vänta på svar. En sak är märkligt, varför tycks jag behöva GÅ överallt nu, då jag inte får/kan belasta foten. T.o.m mina drömmar består av olika promenader

Jag hoppas att det är inbillning,men banne mig har inte ett träd börjat höstgulna. Kors i Jösse namn. Visst har det varit råkallt, regnigt, samt intensivblåst. Men i alla fall. Får nog ta mig en tur ditbort, o undersöka saken. Japp, det var allt för idag.

Kramar, o ha en bra dag!

• Diz

Hej igen! och tack för alla fina kommentarer om min lilla dizaster-blogg. Jag är naturligtvis på om det dras ihop till träff, sålänge det går att ordna med jobb och dollares.

Jag är otroligt imponerade av er som går på kur, avis på er som närmar er dagen B och jag håller tummar och tår för er som söker jobb.

Vi fick förresten kattbebisar igår! En vit, en ljusgrå och en mörkare grå. Vår katt verkar bara kunna få bebisar i gråskala (förra kullen var tre vita små knyten). Söta som pockers är dom! (bild finns ni vet var

• Daa

Diz, så otroligt gulligt med kattungar!
    Måste åka och hälsa på mammas hund snart, för där finns små labradorvalpar.

Im yours, det blev hockey för oss också igår, vi såg de två sista perioderna. Håller med, vilken match. När är det dags för 50-kalaset?

• Heloise

Hejhej!
    Hoppas alla mår bra, här är det full fart, lite för mkt full fart.

Ta hand om er så hörs vi när det lugnat ner sig lite.

Kramkram

• Diz

jo, kattungar är jättesöta, även om vi nu inte kommer att kunna behålla dem. Det där rultande, tultande gång-sättet som infinner sig när bebisar (djur och människor) ska lära sig gå, det är sååå sött!

Idag har jag tråkigt, långtråkigt. Inte nått att göra på jobb. blah!

• tonårsmorsa

Im yours: Hoppas du får svar på vad det är för fel med foten snart. Och grattis till 50-åringen (när det nu är)!

• MittiPrickBrud

I m yours, jag håller med, vilken match de bjöd på igår, kronorna! Underbart! Ska bli kul att titta ikväll, heja sverige!

Som vanligt tjuvar jag till mig lite bt-tid hos m2b strax innan han kommer hem, så jag får väl göra snabbtitten som vanligt. Om det blir IRL-träff så vill jag vara med!

Kramis alla tantisar.
    Ni är mina nätstrumpor

Svar på tråden Tantvarning 4