• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Troll1

Har på några dgr skickat iväg ca 20 ansökningar/intresseanmälningar till olika terapeuter/sjukgymnaster etc mfl, som receptionist... Fått en del svar, men inget napp. Wish me luck!

• passionsblomman

OF COURSE I DO!!!!! Hejja hejja!
    Vad duktig du är som får iväg så många!

Troll1 skrev 2009-05-07 13:38:53 följande:
    Har på några dgr skickat iväg ca 20 ansökningar/intresseanmälningar till olika terapeuter/sjukgymnaster etc mfl, som receptionist... Fått en del svar, men inget napp. Wish me luck!
    Tinker: inga män över 25 borde enligt lag få spela innebandy! de fördärvar sig bara och det är ett FAKTUM!
    Fråga en snubbe på kryckor vad han gjort och jag sätter 50 spänn på att han mumlar ågot där ordet "innebandy" 9 av 10 ggr ingår!
  • Celeste97

Här är en tant som gjort sig fin på salong!
    Så nu ser jag nästan ut som en 30-åring i hyn.

• Sonja68
    Celeste97 skrev 2009-05-07 16:35:55 följande:
    Här är en tant som gjort sig fin på salong! Så nu ser jag nästan ut som en 30-åring i hyn.
    Lyllos dig!! Är lite avundsjuk men glad för din skull
    Har ett presentkort på en behandling liggandes som jag fick i XX-årspresent. MÅste nog boka en tid, innan bästföredatumet (på presentkortet, inte på mig) går ut, ha-ha!
  • tonårsmorsa

Skönhetsbehandling och bästföredatum!
    Jag fick i avskedspresent från mitt förra jobb ett presentkort på behanlingar av alla de slag. Tyvärr hann det gå ut. Och nu tror jag bästföredatumen på mig också gått ut. I alla fall kändes det så när jag såg mig själv i spegeln i morse. Ryggade tillbaka och undrade för en stund vad det var för spöke. Hua!

• MittiPrickBrud

Hej hej!
    Nu har jag tjuvat till mig lite datortid vid m2b-dator igen! Får skynda innan han kommer hem och kräver min uppmärksamhet! Har bott kvar hos honom i natt, mysigt. Vi är särbos om inte det framgått tidigare.
    Ikväll blir det hockeyspänning här , heja Sverige!!!!!

diz, tack för det fina tantinlägget i din blogg. Du har så rätt, det är helt fantastiskt att man kan få så goda vänner bland tanter man aldrig ens träffat!

Mulle, har läst om dina vedermödor nu, skönt att det verkar ha löst sig

• Sonja68
    tonårsmorsa skrev 2009-05-07 16:49:56 följande:
    Skönhetsbehandling och bästföredatum!Jag fick i avskedspresent från mitt förra jobb ett presentkort på behanlingar av alla de slag. Tyvärr hann det gå ut. Och nu tror jag bästföredatumen på mig också gått ut. I alla fall kändes det så när jag såg mig själv i spegeln i morse. Ryggade tillbaka och undrade för en stund vad det var för spöke. Hua!
    Hahaha, det hände mig ikväll på affären. Jag hade inte målat mig ALLS idag, förkyld så ögonen är irriterade. I fruktdisken såg jag helt plötsligt en grå, sliten, rynkig tant och ryggade tillbaka. Det var JAG... De har avskyvärda speglar i fruktdisken
  • Daa
    passionsblomman skrev 2009-05-07 15:49:41 följande:
    Tinker: inga män över 25 borde enligt lag få spela innebandy! de fördärvar sig bara och det är ett FAKTUM!Fråga en snubbe på kryckor vad han gjort och jag sätter 50 spänn på att han mumlar ågot där ordet "innebandy" 9 av 10 ggr ingår!
    Badminton är också en bra gissning, iaf om hälsenan är inblandad

Hej förresten. Det känns som om jag inte har skrivit på några dagar, men jag lovar att jag har tittat till er som hastigast då och då på jobbet.

Diz, jag sällar mig till skaran som gillar din blogg och särskilt tantinlägget

Troll1, lycka till med alla ansökningar!

Hockey kanske man borde titta på ikväll, men vi har ju ett osett avsnitt av Lost inspelat. Hmm...
  • dfk

Sonja68 tänk det där har hänt mig också, att man liksom hajar till lite, innan man upptäcker "det är ju jag" i spegelbilden.
    Dumma speglar!
    diz- jag kan inte annat än att nicka instämmande. Det är fantastiskt att ha hittat så många fina tanter här! Vi kanske skulle ha någon sammankomst någon gång. Hyra någon loge på någon gård så vi får plats allesammans. Vi skulle nog prata ihjäl oss efter all god mat och kanske något gott rött till.
    Mittiprick- det är klart du ska passa på att tjyva lite datortid och vara här med oss!

Svar på tråden Tantvarning 4