• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

håhååå! Då skulle ma kanske gå och bli lite sommarfräscherad småningom på ett sådant ställe...

Fast min detox hjälpte mycket måste jag säga också.

Celeste97 skrev 2009-05-07 23:19:52 följande:
    Ansiktsbehandling 1,5 timme kostar 430 kr. Och då brukar det ibland ingå lite massage och/eller plockning av bryn.
  • tonårsmorsa

Det där lät som något jag skulle behöva, men får nöja mig med sjukgymnasten och förhoppningsvis lite massage imorgon. Alltid något (och det kostar mig heller ingenting).

Celeste97 skrev 2009-05-07 23:19:52 följande:
    Ansiktsbehandling 1,5 timme kostar 430 kr. Och då brukar det ibland ingå lite massage och/eller plockning av bryn.
  • Troll1

Tack Daa och Passionsblomman! Nu hoppas jag att ngn får för sig att anställa mig...

Min hy tror också att den är i puberteten. Ser ut som en salamikorv nu! Ok då, chokladen har väl gjort sitt - här o där.

• passionsblomman

Det ska vi verkligen hålla alla tummar för att någon inser det stora värdet med att göra!

Troll1 skrev 2009-05-07 23:30:57 följande:
    Tack Daa och Passionsblomman! Nu hoppas jag att ngn får för sig att anställa mig... Min hy tror också att den är i puberteten. Ser ut som en salamikorv nu! Ok då, chokladen har väl gjort sitt - här o där.
  • Troll1

tackar!
    Det känns ju iallafall bra att sitta och scanna av de olika företagen. Vissa är ganska stora och jag sökte även till Carlanderska, man vet ju aldrig.

Skulle vilja testa elevbehandling här i Gbg också, men jag vet inte vilken man ska ta.

Räckte det med soppan för att få en detox effekt, eller gjorde du ngt mer? Skönt att känna sig lättare, eller hur!

• Troll1

Nä, nu kommer mannen hem från jobbet... Måste släcka ner.
    Gunatt tanter!

• tonårsmorsa

Tänk positivt. Med en hy i pubertetsåldern ser du förmodligen väldigt ungdomlig ut.

Troll1 skrev 2009-05-07 23:30:57 följande:
    Min hy tror också att den är i puberteten. Ser ut som en salamikorv nu! Ok då, chokladen har väl gjort sitt - här o där.
  • passionsblomman

Ja, det var soppgrejen jag körde, fullt ut utan kaffe och allt. Nu är kaffet tillbaka i min värld. Men jag kände mig verkligen inutiuppfräschad, och det syntes på min hy också kändes det som.

Jätteskönt! Min sambo tycker samma sak. (sin hy har han dock inte kommenterat....-D)

Suss gott!

Troll1 skrev 2009-05-07 23:35:47 följande:
    tackar! Det känns ju iallafall bra att sitta och scanna av de olika företagen. Vissa är ganska stora och jag sökte även till Carlanderska, man vet ju aldrig.Skulle vilja testa elevbehandling här i Gbg också, men jag vet inte vilken man ska ta. Räckte det med soppan för att få en detox effekt, eller gjorde du ngt mer? Skönt att känna sig lättare, eller hur!
  • TinkerBelle

God morgon tanter,

Idag har vi haft en bra morgon!
    Allt har rullat på och vi t.o.m han med att titta på ett klipp innan det var dags för skolan.....

*Kram*

• TinkerBelle

Kolla in det här!

Björn & Benny har gjort en poplåt.
    Den sjungs av personalen på Hotell Rival Stockholm, som ägs av Benny Andersson....

Hot news på BBC just nu...

www.rival.se

Svar på tråden Tantvarning 4