• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

Det funkar!!!
    TinkerBelle skrev 2009-05-10 10:59:40 följande:
    *Suck*Försöker igen...♥
  • TinkerBelle

Igår lyckades vi efter 1½ timme i sama affär få till kläder för m2b och de två sönerna.
    Pojkarna är i en sån där jobbig ålder - dem är varken barn eller vuxna och det är rent ut sagt s**t svårt med stl!

Tjejen i affärern slog knut på sig själv och tog dessutom hand om en ganska krävande mor med endast en liten tott på 8 som skulle ekiperas samtidigt som hjälpte oss. Tur att en annan är en redig tant som klarar sig själv.
    Till saken hör att den andra familjen kom in långt efter oss och förmodligen hade dem en tid att passa eftersom hon hela tiden avbröt och snudd på stod och drog i expeditens arm.

Men vi lyckades ekipera alla min herar och det är en lättnad må jag säga.

Idag ska vi till det lokala centrumet och ekipera pojkarna med lite kläder så att dem är presentabla nästa helg. Blivande svärmor fyller 60 och vi ska över för att fira. Hon har dessutom i sissta minuten önskat sig ett familje foto så då blev allt mycket mera kompliserat.

Hoppas ni har en bra dag trotts regn och rusk!

• passionsblomman

...jippiii!

Det hjärtat får ni, mina damer, för att ni finns och är och betyder så mycket!

Jag känner mig helt full av hormoner, öm i hela nedre delen av magen, allmänt spröd och mycket lättirriterad just nu.
    Typp PMS upphöjt gånger många eller så.
    Imorgon bär det iväg till kliniken igen för nya ultraljud och letatndet efter en lagom stor follikel-äggblåsa...

Jag har mest lust att se en bra film och käka en stor påse med mina favoriter av smågodis.

• Fjällbruttan

Hej!
    *viskar...* Huvudet är som en ballong,
    håller med TinkerBelle, man ska inte blanda champagne med whisky, inte heller med rödvin och drinkar... det prövade jag igår!
    Var på bröllopsfest och gick och la mig kl 5 i morse
    Hade så roligt attt jag flera ggr grät av skratt!

Celeste97, tack för ditt fina tips, har jsut beställt allt på nätet för att slippa springa som en galen iller i storstan, men fick idéer om hur jag kan smycka ställningnen!
    Supertack!!

Blomman, ska hålla tummarna för dig hela dagen imorgon, och hoppas allt går bra!!Lyckokramar till dig!!

Nu ska jag gå ut och gapa.... hoppas det blåser in lite friskluft i hjärnan då

• passionsblomman

*ställer mig ute bredvid fjällbruttan och gapar också*

Fast jag är inte bakis, jag har bara lust att vädra min hormonförvridna hjärna. Med vårvindar friska..
    Fjällbruttan skrev 2009-05-10 14:40:27 följande:
    Hej!*viskar...* Huvudet är som en ballong,håller med TinkerBelle, man ska inte blanda champagne med whisky, inte heller med rödvin och drinkar... det prövade jag igår! Var på bröllopsfest och gick och la mig kl 5 i morse Hade så roligt attt jag flera ggr grät av skratt!Celeste97, tack för ditt fina tips, har jsut beställt allt på nätet för att slippa springa som en galen iller i storstan, men fick idéer om hur jag kan smycka ställningnen!Supertack!!Blomman, ska hålla tummarna för dig hela dagen imorgon, och hoppas allt går bra!!Lyckokramar till dig!! Nu ska jag gå ut och gapa.... hoppas det blåser in lite friskluft i hjärnan då
  • tonårsmorsa

Jag vill bli med spa. Bearbetar bm.

• TinkerBelle

Åhh vad mysigt!
    Tänk det önskar jag också vi hade tid med, men nu är det fullrulle hela vägen fram till bröllopet.
    Svärmor fyller 60, min mammma fyller 60, två av barnen fyller år, sen har vi en slätkt träff på Gotland om två helger och en svensexa att klämma in före 4 juli....

*suck*

SPA!!!!

tonårsmorsa skrev 2009-05-10 15:42:04 följande:
    Jag vill bli med spa. Bearbetar bm.
  • tonårsmorsa

Han var inte så svår att bearbeta. Tog bara en liten stund så frågade han äldste sonen vad han tyckte. Gissa vad han sa.

Så nu har mannen lovat att det står ett spa här ute innan året är slut. Fast han ville fixa altan på framsidan först.

Okej då. Altanen kanske behöver fixas först.

TinkerBelle skrev 2009-05-10 17:21:48 följande:
    Åhh vad mysigt!Tänk det önskar jag också vi hade tid med, men nu är det fullrulle hela vägen fram till bröllopet.Svärmor fyller 60, min mammma fyller 60, två av barnen fyller år, sen har vi en slätkt träff på Gotland om två helger och en svensexa att klämma in före 4 juli....*suck*SPA!!!!
Svar på tråden Tantvarning 4