• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Jo jag prata med henne nu.. Sa det att det är itne så kul att behöva ha ångest över att ens mamma kanske ska sabba ens bröllopsdag som hon sabba min dotters födelse!!

Hon sa bara: ja men jag mår itne som jag gjorde då coh du behöver verkligen itne vara orolig!

Mmm den har man ju inte hört en si så där 10983758 ggr innan...

Men hon ska iaf nu börja äta sina antidep igen och ska träffa sin läkare på onsdag.. Bra det iaf..

• Sonja68

Bra att hon börjar med medicineringen, bara hon tar den då. Så hinner hon kanske bli i balans innan ert bröllop.
    Vi håller på dig och stöttar dig Mulle Anytime!

• giz83

MulleNuh--> *ger dig tusen kramar och en massa stöd och en axel att luta dig på*

jag hoppas att hon håller det hon lovar!

för er skull

massa kramar till dig vännen

• Daa

Skriver lite snabbt innan jag drar (lite stressad på jobbet nu)!

Tack för tipsen, tanterna. Ska testa lite. Är nu beväpnad med alsolsprit. Ska testsola lite försiktigt och se vad som händer. Har annars med mig ett par långbyxor i linne som jag hittade i garderoben.

Mulle: stor kram till dig.

TinkerBelle: skriv en Att göra-lista om du inte har gjort det. Brukar funka för att ge överblick.

Blomman: lycka till idag.

Till er alla: ta hand om er nu. Ha det fint. Kommer att sakna att inte kunna titta till er på en hel vecka (fast man borde ju kunna få tillgång till internet på hotellet )

• TinkerBelle

Mulle jag bor nära så slå en pling så är jag mamma vakt på ditt bröllop!

Har ingen kontakt med mina pappa längre (har ingen av oss systrar och inte heller min mamma), som också var/är alkis, och jag vet precis vad du går igenom.
    Min pappa var dock inte preiodare utan konstant onyckter, men något mera på helger och fester. Så jag kan garanter att jag har fått träning i smidiga undan manövrar!!!

• Celeste97

Fjällbruttan: Roligt att kunna vara till någon hjälp!

MulleNuh: Åh, jag avundas dig inte på något sätt! Det måste vara så himla tufft att behöva mamma sin egen mamma.
    Ett par extrakramar till dig idag!

Nu minns jag inte vem det var som skulle till Gotland, men dit hade jag också velat åka om 2½ vecka. Missade dock den lilla detaljen att färjan dit kan bli fullbokad, så det blev ingen myspys-helg.. Buh!

• Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-05-11 10:11:21 följande:
    Tack för ert stöd tjejer!!
    Och massor med styrkekramar! Vet hur du har det, haft ngt liknande själv...
  • TinkerBelle

Det är jag som åker på onsdag i nästa vecka.
    Finns platser kvar tom på söndagen hem vilket brukar vara det största dilemat.

Vi hoppas på super duper väder som bara Gotland kan ha!

Celeste97 skrev 2009-05-11 10:53:30 följande:
    Fjällbruttan: Roligt att kunna vara till någon hjälp!MulleNuh: Åh, jag avundas dig inte på något sätt! Det måste vara så himla tufft att behöva mamma sin egen mamma. Ett par extrakramar till dig idag!Nu minns jag inte vem det var som skulle till Gotland, men dit hade jag också velat åka om 2½ vecka. Missade dock den lilla detaljen att färjan dit kan bli fullbokad, så det blev ingen myspys-helg.. Buh!
  • MulleNuh

Oj va många kramar! Dom värmer...

Ja det är jobbigt. Men man blir lite avtrubbad efter så många år.

Svar på tråden Tantvarning 4