• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Jag är Ipren, den intelligenta värktabletten. Mot värk och feber är jag en effektiv en. Smärtstillande febernedsättande jag är ipren ja helt enkelt intelligent. Jag har andra inflamatoriska egenskaper. Så som muskelvärk, ryggvärk och leeeedvärk. 1 Ipren 400mg hjälper ofta bättre än 2 receptfria tabletter med paracetamol tex alvedon vid huvudvärk, mensvärk och tandvärk, jag är ipren!!!

• Fjällbruttan

Ehhh...sprungit in i en vägg???
    Ätit för mycket rabarberpaj och hallucinerar i vanlijsåsen?
    Eller är jag helkorkad för jag fattar ingenting....
    fast då är ju det mesta som vanlig

MulleNuh skrev 2009-05-04 19:17:27 följande:
    Jag är Ipren, den intelligenta värktabletten. Mot värk och feber är jag en effektiv en. Smärtstillande febernedsättande jag är ipren ja helt enkelt intelligent. Jag har andra inflamatoriska egenskaper. Så som muskelvärk, ryggvärk och leeeedvärk. 1 Ipren 400mg hjälper ofta bättre än 2 receptfria tabletter med paracetamol tex alvedon vid huvudvärk, mensvärk och tandvärk, jag är ipren!!!
  • Daa

Blomman, åh vad kul med din ansökan. mer att hoppas på för tanterna

Tar gärna lite rabarberpaj, tack så mycket.

Mitt projekt ikväll är att inte komma försent till aerobicsen, vilket jag gjorde sist, för jag var så upptagen med att surra med er. Svårt att slita sig...

• Daa

Jag förstår inte riktigt heller. Så då är vi två
    Fast jag är helt säker på att det finns en bra anledning till att brista ut i Ipren-sången.

Fjällbruttan skrev 2009-05-04 19:29:01 följande:
    Ehhh...sprungit in i en vägg???Ätit för mycket rabarberpaj och hallucinerar i vanlijsåsen?Eller är jag helkorkad för jag fattar ingenting....fast då är ju det mesta som vanlig
  • MulleNuh

Näää då.. Jag bara satt och blev så imponerad över att jag på riktigt KAN hela jäkla iprenlåten!

VARFÖR kan jag den???

Fjällbruttan skrev 2009-05-04 19:29:01 följande:
    Ehhh...sprungit in i en vägg???Ätit för mycket rabarberpaj och hallucinerar i vanlijsåsen?Eller är jag helkorkad för jag fattar ingenting....fast då är ju det mesta som vanlig
  • Daa

MulleNuh skrev 2009-05-04 19:33:40 följande:

Näää då.. Jag bara satt och blev så imponerad över att jag på riktigt KAN hela jäkla iprenlåten!VARFÖR kan jag den???
  • Fjällbruttan

Då förstår jag precis... undrar också ibland varför man har så förtvivlat mycket värdelöst vetande i huvudet...
    när man aldrig kan hålla rött på det viktiga??
    fAST IDAG HAR JAG LÄRT MIG LÄNKA FRÅN YOUTUBE,men uppenbart inte lärt mig hålla lillan borta från tangentbordet

Kolla, kolla här... jag kan länka

(vår ingångsmarsch..lustigt att kalla den marsch )

MulleNuh skrev 2009-05-04 19:33:40 följande:
    Näää då.. Jag bara satt och blev så imponerad över att jag på riktigt KAN hela jäkla iprenlåten!VARFÖR kan jag den???
  • Fjällbruttan

Rätt, rätt, rätt, rätt, rätt...
    JAG KAN STAVA!!! Ibland....

• Daa

Fin ingångsmusik, Fjällbruttan.

Nu måste jag gå! Jag måste, annars blir jag sen igen.

Ha en fin kväll.

• tonårsmorsa

GRATTIS LILLABRUDEN! (Visst får man skrika ibland?)

Ser att ni diskuterar onödigt vetande. Som exempel kan jag säga att jag fortfarande kan telefonnumren till mina barndomsvänner. (Synd bara att de flyttade hemifrån för sådär 20-25 år sedan.)
    Minns också gamla klasskompisars födelsedagar. (Vissa har jag inte pratat med de senaste 25 åren)

Men vem vet, kanske kan bli viktig information någon dag. Synd bara att jag förmodligen inte skulle känna igen någon av dem om jag mötte dem på stan. (För ansiktsminne har jag noll.)

Svar på tråden Tantvarning 4