• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Soldemor: jag undrade faktiskt vart du hade tagit vägen! Stackars dig som varit så dålig! Skönt att du är på G igen.

I tråden märks det att våren är här, då man inte bara sitter inomhus längre utan är i trädgårdar, grillar och renoverar och allt vad folk gör.

I´m yours sammanfattade det bra tycker jag.

Lilla brud:GO GIRL!!! Du kan !

Vet ni vad? nu har jag promenerat och ansträngt mig med vettig mat osv i 4 veckor. 4 kg har jag gått ner!

• Diz

Bra jobbat blomman!

Välkommen tillbaka Soldemor!

och en lycko-spark i baken till lillabruden!

Jag är otroligt impad av dig som står ut blomman, jag hade ju tänkt skärpa mig nu när jag äter det här diabetes-medikamentet. Men jag tror aldrig att vi haft så mycket godsaker hemma tidigare, någonsin! (och vi har alltid varit gottegrisar) Fatta att påskgodiset står på en hylla och samlar damm ännu. Vi har tårta kvar från kalaset i helgen, och gräddbullar vi köpte vid påsk, muffinsar inköpta någon gång mellan det, och gud vet allt.
    Det enda som tar slut är läsken

Fattar ni vilken tortyr det är att ha allt hemma? Jag hade ju tänkt "bara äta upp och sen inte köpa mer", vilket visat sig svårt... Dels blir gästerna lite besvikna om man inte har tårta på kalaset och dels vill jag ju inte äta upp det vi har hemma, pga medikamentet blir jag nufötiden socker-bakis... Ju mer socker desto mer illamående - bläk!

• TinkerBelle

WOW!
    *hoppar jämfota*
    Jag hoppas det inte är bara vågen de syns på utan att du också känner hur du blir starkare i kroppen!

Bra jobbat!

passionsblomman skrev 2009-05-04 12:56:35 följande:
    Soldemor: jag undrade faktiskt vart du hade tagit vägen! Stackars dig som varit så dålig! Skönt att du är på G igen.I tråden märks det att våren är här, då man inte bara sitter inomhus längre utan är i trädgårdar, grillar och renoverar och allt vad folk gör.I´m yours sammanfattade det bra tycker jag.Lilla brud:GO GIRL!!! Du kan !Vet ni vad? nu har jag promenerat och ansträngt mig med vettig mat osv i 4 veckor. 4 kg har jag gått ner!
  • lillabruden

jag klarade det!!!!! Fram med skumpan tanter!!! hoppas ni är lika glada som jag är just nu!!!

• lillabruden

förresten, glömde i hysterien säga

TACK för alla lyckönskningar!

• TinkerBelle

GRATTIS!!!
    Visst är det härligt när det är klart.

lillabruden skrev 2009-05-04 14:37:56 följande:
    jag klarade det!!!!! Fram med skumpan tanter!!! hoppas ni är lika glada som jag är just nu!!!
  • MulleNuh

Jippppiiiiii!!! Gu va kul! GRATTIS!!!!!

lillabruden skrev 2009-05-04 14:37:56 följande:
  • Daa

lillabruden: HURRA för dig! Stort GRATTIS! *applåder*

Såå glad för din skull.

• Soldemor

Förresten, här är rabarberpaj för alla som är sugna, gjord på årets första stjälkar! Varsågod, du kan ta också, Blomman, cyberpaj är bara god och inte förtjockande. Känns skönt att vara lite saknad!

Svar på tråden Tantvarning 4