• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Go morron.

Jaha.. Då har man åkt på en dunderförkylning.. Känner ONT i luftrör och bröstkorg! Smååååå pliriga ögon som kliar och är röda!

• Fjällbruttan

Hallå tanter

Även jag vet när gubbens svensexa ska vara
    Det blir också den 15 maj
    Möhippa har jag inte en susning om, vi har en nu helgen för en kompis ( de smet och gifte sig) och nästa helg har de fest för kompisarna.. och helgen efter är det för gubben och sen åker vi bort till den 25:e maj..
    Så jag antar att det blir efter det...och känner mig ko-lugn för jag har så goa vänner som vet att jag inte vill ha nåt ståhej

MulleNuh, ta en c-vitaminbrus i en jättemugg, pressa över en apelsin, slå i en skvätt vodka (om du vill) och slå sen över hett te och i med en klick honung!
    Inte säkert att du blir bättre men det är gott och det kan bli lite roligare (med vodkan)
    Krya på dig!!

• Sonja68

MulleNuh: Krya på dig. Jag rekommenderar konjak o citron.
    Droppar från Röd solhatt(Echinaceae nånting, Passionsblomman, hjälp vad heter de på latin) är också bra.
    Hoppas du repar dig så du får en bra Valborg-Kvalborg.

Måste erkänna att jag gillar ringreklamen som ibland dyker upp t.v. när man öppnar BT. Mitt riktiga namn är egentligen det tjejnamn på fem bokstäver som börjar på S

Sol från klarblå himmel här i norr! Kanske vi också får vår nån gång.

• Sonja68

Till HÖGER är reklamen! Svårt det där med vänster o höger när man alltid håller mittenspåret

• MulleNuh

hmm Bella har en rosa solhatt bara! Kan jag använda den??

Sonja68 skrev 2009-04-30 09:35:11 följande:
    MulleNuh: Krya på dig. Jag rekommenderar konjak o citron.Droppar från Röd solhatt(Echinaceae nånting, Passionsblomman, hjälp vad heter de på latin) är också bra.Hoppas du repar dig så du får en bra Valborg-Kvalborg.Måste erkänna att jag gillar ringreklamen som ibland dyker upp t.v. när man öppnar BT. Mitt riktiga namn är egentligen det tjejnamn på fem bokstäver som börjar på S Sol från klarblå himmel här i norr! Kanske vi också får vår nån gång.
  • Sonja68

Prova vettja! Kör den i mixern först bara och skätta i lite vodka eller gin eller nåt annat med alkohol i

• MulleNuh

jaaa sen kan jag bara sitta och snutta lite på den

Sonja68 skrev 2009-04-30 09:41:11 följande:
    Prova vettja! Kör den i mixern först bara och skätta i lite vodka eller gin eller nåt annat med alkohol i
  • Troll1

Lisa har en röd solhatt du kan låna Mulle! Echinacea är toppen, även Dinamint C att suga på, Esberitox, ingefära, åsså den där whiskey pinnen...
    Krya på dig!

• TinkerBelle

God morogn tanter, gick upp som vanligt i morse, men vid 10:00 var jag tvungen att lägga mig och vila lite. Har precis vaknat igen. Skulle kunna fortsätta att sova utan problem. Björken har slagit ut här där jag bor och det i kombination med allergi medicnerna jag äter har fullständigt knockat mig!

Mulle låter som du har en släng av förkylningen jag hade för ett par veckor sedan. Förutom alla råd du redan fått föreslår jag en varm dusch som hjälper luftrören.

• MulleNuh

Har riktigt ont ver bröstet nu.. Min pappa har haft infektion i sina luftvägar nyligen. Kanske jag har samma..

Svar på tråden Tantvarning 4