• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh
    passionsblomman skrev 2009-04-27 22:37:18 följande:
    Är de typ till för att öva att sitta i eller?(min son frågade: "vad är det där? ett öra eller?" )
  • Sonja68

Heloise; Grattis! SUPERFIN klänning (frisyren oxå)!!!!
    Om jag hade haft mer former, särskilt upptill då, så hade jag GÄRNA haft en sån klänning. Men jag fick inse att jag inte kan ha urringat, så det blev en annan modell. Återigen, grattis till ett utsökt val av klänning. Lycka till!

• passionsblomman

Instämmer till fullo i I´m yours levande och hurrande!

Det där, detär det som kallas att vara sann mot sig själv.Du kommer att se helt UBDERBAR ut i den där outfiten! Med blommor och allt! Det blir då Herr Tanzerpant utbrister "..but when I see you smile..!"

Im yours skrev 2009-04-28 07:37:32 följande:

Heloise; Jättefin klänning, med tillhörande frisyr. Du min vän, har nu myntat det absolut bästa citat jag sett här på BT. Mina ögon tåras och hela jag utstrålar sann tantbeundran. Go girl.Lyssna, och lär:Känner att den är jag och inte den jag önskar att jag var. Ett fyrfaldigt morgonleve för Heloise!! Hurra, hurra, hurra!!Nu frukostdax.
  • dfk

Så ormarna har vaknat till liv, dom får gärna vara bara dom ringlar sig iväg när jag kommer. Brukar ibland stampa lite extra och väsnas lite när jag misstänker att ormar skulle kunna ligga någonstans.
    Jag är inte livrädd för dom, men lite läskiga är dom.
    Idag är det lite smådis framför solen, hoppas den tittar fram senare idag! Satt ute och läste i vårvärmen i söndags, bara ett par timmar. Vips så hade jag bränt mig. Baddar med aloevera.

• passionsblomman

Ojojoj dfk! Livsfarligt att göra ngt i solen som får en att glömma tiden! Aloe vera, det hjälper bra iallafall.

Min klassiker är när jag klipper och knipsar alla perennerna i
    trädgården och glömmer att jag vänt ryggen mot solen hela dan..de märkena efter vad topp jag nu hade den dagen, brukar sitta i hela sommaren sedan...och fasen vad ont det gör!

Ja, vakna och soltörstiga är de ormarna! Jag är inte heller rädd för dem sådär , men jag vill helst inte råka trampa på en huggis! Så, prasslet får en ju att vakna till lite extra där man går och vaksamt se efter vad det är.

• MulleNuh

Ja men när man får den där typen av solbrännan så tycker jag aldrig den försvinner!
    Jag har på bröstkorgen en mycket mörkare färg än övrig kropp. Ser ut som jag solat med tröja. Och det har jag haft i flera år..

passionsblomman skrev 2009-04-28 08:54:46 följande:
    Ojojoj dfk! Livsfarligt att göra ngt i solen som får en att glömma tiden! Aloe vera, det hjälper bra iallafall.Min klassiker är när jag klipper och knipsar alla perennerna iträdgården och glömmer att jag vänt ryggen mot solen hela dan..de märkena efter vad topp jag nu hade den dagen, brukar sitta i hela sommaren sedan...och fasen vad ont det gör! Ja, vakna och soltörstiga är de ormarna! Jag är inte heller rädd för dem sådär , men jag vill helst inte råka trampa på en huggis! Så, prasslet får en ju att vakna till lite extra där man går och vaksamt se efter vad det är.
  • MulleNuh

Heloise! Jättesöt klänning och jättefint hår!! Du kommer bli en bröllopspingla!

• TinkerBelle

God förmiddag tanter,

Igår kom min älskade hem! Åh vad efterlängtad han var.
    Fick dock fint lugna mig tills alla barnen var i sängen innan jag fick hans odelade uppmärksamhet. Tänk vad mysigt det kan vara att ligga nerbäddade under en filt i soffan och läsa resebroschyrer?.

Idag är det tid hos tandläkare för alla tre barnen samtidigt ? det gäller att vara effektiv!

Heloise ? romantisk klänning! Kommer bli fint med din blåa brudbukett.

• MulleNuh

jaha då har man gjort räkningarna och blivit på dåligt humör!!!!

Usch!

• lillabruden

tjenis!
    heloise, vacker klänning!!!

idag ska jag på hembesök hos en fd vårdtagare till mig, ska bli roligt! Hon är så go denna damen!

Kika på mitt galleri, har beställt den klänningen som är först från Kina....vad tycks?

Tinkerbelle, som en äkta tant alla barn samtidigt hos tandläkaren!!! Bra gjort!

Svar på tråden Tantvarning 4