• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

hihi jooo det är skönt... Det som är svårt att är att få 2 knoddar i ordning på morronen!
    När bella är klar ska zacks fixas. Och när han är klar då har Bella bajsat och slängt av sig strumpor och mössa...

passionsblomman skrev 2009-04-23 10:46:43 följande:
    Å så otroligt SKÖNT!!! Det kan ju verkligen vara ett helsicke för vissa med inskolningen, så du har ju DRÖMMEN!När är det nu du börjar jobba?
  • Im yours

Tack för "bilderna" från ett besöket hos naprapaten. Själv ser jag framför mig, hur du med en riktig fullträff kastar in en tennisboll i krakens mun, för att sedan med eleganta luftsvingar hotas med basebollträt

Kommer ihåg en tandläkare jag träffade vid ett akutbesök, han snackade och jag försökte röra på munnen. Under tiden som spolvattnet forsade i min mun. Jag lät typ: Aåuuuueauöeaii, det är ju himmla svårt att få ur sig annat än vokaler i sådana situationer

Härligt att barnen trivs på dagis. Min lilla Smilla ska börja i september, och är även inskriven i skolkö. Tiden den går...

Till alla ha en trevlig dag!

• passionsblomman

Ja det där är inte lätt...har du sett den där reklamen när hon bor högst upp utan hiss och bär ner agn ungar och allt och när de är väl ute säger ungen i vagnen"bajs"

Den får man ju nästan ångest av!

MulleNuh skrev 2009-04-23 10:47:58 följande:
    hihi jooo det är skönt... Det som är svårt att är att få 2 knoddar i ordning på morronen! När bella är klar ska zacks fixas. Och när han är klar då har Bella bajsat och slängt av sig strumpor och mössa...
  • MulleNuh

haha nää den har jag missat!
    Men nää hade hon bajjat när vi gått ut hade hon fått ha bajj i blöjan tills vi kom till dagis!

passionsblomman skrev 2009-04-23 10:50:23 följande:
    Ja det där är inte lätt...har du sett den där reklamen när hon bor högst upp utan hiss och bär ner agn ungar och allt och när de är väl ute säger ungen i vagnen"bajs" Den får man ju nästan ångest av!
  • passionsblomman

Ja ELLER HUR!!! Faktiskt!

MulleNuh skrev 2009-04-23 10:51:23 följande:
    haha nää den har jag missat!Men nää hade hon bajjat när vi gått ut hade hon fått ha bajj i blöjan tills vi kom till dagis!
    Hej I´m yours förresten!
  • MulleNuh

Jaa annars får man en hjärnblödning..

passionsblomman skrev 2009-04-23 11:00:07 följande:
    Ja ELLER HUR!!! Faktiskt!
    Hej I´m yours förresten!
  • Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-04-23 10:47:58 följande:
    hihi jooo det är skönt... Det som är svårt att är att få 2 knoddar i ordning på morronen! När bella är klar ska zacks fixas. Och när han är klar då har Bella bajsat och slängt av sig strumpor och mössa...
    Åhhh, vad det låter bekant! Var inte så länge sedan man hade det så...
  • Celeste97

Oj, Mulle, det låter som om jag har dig runt knuten här snart! Men säg till vad du shoppade, så får jag lite tips till vad jag ska hitta på till våra vänners nya bebisar.

• MulleNuh

ahaa vart bor du???

Celeste97 skrev 2009-04-23 11:05:13 följande:
    Oj, Mulle, det låter som om jag har dig runt knuten här snart! Men säg till vad du shoppade, så får jag lite tips till vad jag ska hitta på till våra vänners nya bebisar.
  • Daa

Vill också tacka för bilderna från naprapaten

Skulle behöva lite massage, jag. Får spänningshuvudvärk. Vi håller på med att ändra lite i vårt sätt att journalföra och det är en massa gnäll och gorm. Men det ska nog ordna sig så småningom och nu är ju helgen inte så långt borta heller.

Svar på tråden Tantvarning 4