• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Celeste97

Hihi, jag har också fått frågan från en minderårig om jag har ett barn i magen (Nej) och varför magen putar ut så mycket då? För att inte tala om kommentaren "Du har lika sladdrig rumpa som min mamma"! :-O

• TinkerBelle

Hehe!
    När jag var lite yngre var det väldigt poppis bland pojkarna.
    Nu är det ju mest nyare saker som gäller bland den yngre generationen, som tex. WOW.

Celeste97 skrev 2009-04-22 22:20:26 följande:
    TinkerBelle skrev 2009-04-22 21:41:17 följande:
    Uppenbarligen var det mer än en tant i den här tråden som kände till det! Såvida du inte tänker dig att AD&D står för Antika Damer & (deras) Drönare.
  • Troll1

Tinkerbelle: Det var verkligen glädjande nyheter! Hoppas allt går bra för dem.

Celeste97: Åhh, jag älskar sidor/böcker med "fula frisyrer" och "värsta skivomslagen" mm. Vi har böckerna hemma, den med frisyrerna fick jag be mannen lägga undan efter min blindtarmsoperation -05. Kunde inte skratta utan att få nära döden upplevelser!
    Har läst och garvat till en liknande sida för några mån sedan. (Eller om det var samma?) Det lustiga var att jag skickade länken till min man då och fick till svar att han precis varit och köpt ngt i ljudväg av en av killarna som var med på en av de där hemska skivomslagen, som frontfigur. Ännu roligare var det att han hade samma logga som på skivomslaget. Kommer bara inte ihåg vad han hette...

I´m yours: Tack! Skönt att ni kan rå om varandra och att han mår bättre nu.

Passionsblomman: Är inne i en så´n där jobbig fas. Kan inte gå annat än sakta. Min höft är helt kass, det ser ut som om jag tagit amfetamin om jag försöker snabba mig. Ghaah!
    Har köpt lite "gött" pulver som jag tänkte alternera med, istället för sötsaker jag tar till vid hunger. Men nej då! Varför kommer man in i skitfaser?? 40-årskris eller vad?

• Troll1
    Celeste97 skrev 2009-04-22 22:23:11 följande:
    Hihi, jag har också fått frågan från en minderårig om jag har ett barn i magen (Nej) och varför magen putar ut så mycket då? För att inte tala om kommentaren "Du har lika sladdrig rumpa som min mamma"! :-O

Mulle: rara gossar! Jag tror bestämt han är lik sin mamma. Ja, den lille alltså och då åsyftar jag inte på frisyren utan snarare ögonen.
  • TinkerBelle

Riktig liten tuffing!

MulleNuh skrev 2009-04-22 22:08:37 följande:
    la in en bild på mina killar. Blev inte zack sååå fin när jag snagga honom????
  • passionsblomman

Åååå vad jag önskar att din höft och rygg skulle bli BRA Trollet! Det är skitsynd om dig som har ont!

Och pulver-blä! Men det är klart, det verkar ju fungera det med.
    Själv gnager jag vidare på mina morötter här och den här soppan...Men ett tag misstänkte jag att det skull ebli kaffe och sockerkaka på det där årsmötet-då fick jag nästan panik, för jag hade aldrig stått ut med att alla drck kaffe utom jag oOCH åt sockerkaka.

Apropå det-bakas det inte väldigt lite i den här tråden numera?

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-04-22 22:40:59 följande:
    Åååå vad jag önskar att din höft och rygg skulle bli BRA Trollet! Det är skitsynd om dig som har ont!Och pulver-blä! Men det är klart, det verkar ju fungera det med.Själv gnager jag vidare på mina morötter här och den här soppan...Men ett tag misstänkte jag att det skull ebli kaffe och sockerkaka på det där årsmötet-då fick jag nästan panik, för jag hade aldrig stått ut med att alla drck kaffe utom jag oOCH åt sockerkaka.Apropå det-bakas det inte väldigt lite i den här tråden numera?
    Vad är det för diet du kör?
  • Troll1

Ok tanter! Min man åker till New York på filmfestival (!) i morgon bitti. Han ska köpa ngn fin creme eller vad som till mig. Nu fick jag förstås hjärnsläpp... har ni ngt tips?? Vad är mkt billigare i USA än i Sverige? Hårprodukter har jag tänkt på också. Annat? Måste ju för 17 passa på nu. Behöver lite glamour i vardagen...
    Kanske ett njurbälte för en fin timglasfigur?

• passionsblomman

Den heter sjukhusdieten och går ut på en soppa som grund och så är det olika saker varje dag.
    igår var det frukt och idag grönsaker. Man får äta allt dendagen så mycket man vill!

Troll1 skrev 2009-04-22 22:45:17 följande:
    Vad är det för diet du kör?
Svar på tråden Tantvarning 4