• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

För vulgärt?

Ehh jag trodde vi var härdade tanter...

Har prata med min vännina och mitt i allt elände lyser ett litet ljus. Av alla alternativ så har man fastställt att bebisen har CCAM. Ett tillstånd som går att operera efter födseln om det inte har växt bort av sig själv.
    Tack gode gud för det.

Så kanske morgon dagen blir lite ljusare trotts allt.

• Celeste97

Njo, den där länken råkar nu bara vara väldigt rolig om man har ett visst, nördigt specialintresse som jag har. Så vet du inte vad en D20 är eller AD&D står för, så är det nog kört!

MEN jag har en ANNAN länk, som jag skrattat gott åt och som passar lite med tanter och hur det var bättre(?) förr. Det är en kille som samlar på fina LP-skivomslag och kommenterar deras grafiska layout...
    katastrofalaomslag.blogspot.com/

• Celeste97

Hmmm... dansbandsentusiaster kanske ska hålla sig undan.

• Im yours

Hej på er! Här sitter jag och är alldeles nykär, i samma man. Det känns som att vi lämnat den jobbiga perioden bakom oss. Jag har varit så rädd att förlora honom, och han har varit jätterädd för att förlora mig. Det känns lite bitterljuvt på något sätt, man blir alldeles salig, och glad i hela kroppen.

Så efter regn kommer solsken. Gud vad jag är förälskad i denna karl

Troll1; Vi vill ha dig som du är, med eller utan stödstrumpsförpackning.

Nu ska jag beställa Leonard Cohens samlings-cd. De körde en reklamtrailer på tv, o jag föll som en fura

Kramar

• MulleNuh

Åååååå va härligt!!!

Im yours skrev 2009-04-22 21:22:43 följande:

Hej på er! Här sitter jag och är alldeles nykär, i samma man. Det känns som att vi lämnat den jobbiga perioden bakom oss. Jag har varit så rädd att förlora honom, och han har varit jätterädd för att förlora mig. Det känns lite bitterljuvt på något sätt, man blir alldeles salig, och glad i hela kroppen.Så efter regn kommer solsken. Gud vad jag är förälskad i denna karl Troll1; Vi vill ha dig som du är, med eller utan stödstrumpsförpackning. Nu ska jag beställa Leonard Cohens samlings-cd. De körde en reklamtrailer på tv, o jag föll som en fura Kramar
  • TinkerBelle

Om det är vad jag tror det är så kan jag bara säga herre min ***!
    Finns det tanter som håller på med sånt?
    Trode det var utdött....

Celeste97 skrev 2009-04-22 21:06:18 följande:
    Njo, den där länken råkar nu bara vara väldigt rolig om man har ett visst, nördigt specialintresse som jag har. Så vet du inte vad en D20 är eller AD&D står för, så är det nog kört!MEN jag har en ANNAN länk, som jag skrattat gott åt och som passar lite med tanter och hur det var bättre(?) förr. Det är en kille som samlar på fina LP-skivomslag och kommenterar deras grafiska layout...katastrofalaomslag.blogspot.com/
  • passionsblomman

Inte jag iallafall! *fattar noll*

Nu har jag varit på vägföreningens årsmöte!
    Varför o varför har jag börjat den här detoxgrejen...!!!
    jag behöver KAFFE och KAKOR!!!

Trollet: när de säger sådär, då vill man bara döööö...
    ...alternativt döda barnet
    Ska du inte detoxa och walka lite smått med mig då?

TinkerBelle skrev 2009-04-22 21:41:17 följande:
    Om det är vad jag tror det är så kan jag bara säga herre min ***!Finns det tanter som håller på med sånt? Trode det var utdött....
  • MulleNuh

la in en bild på mina killar. Blev inte zack sååå fin när jag snagga honom????

• passionsblomman

Jättefina-båda två!

MulleNuh skrev 2009-04-22 22:08:37 följande:
    la in en bild på mina killar. Blev inte zack sååå fin när jag snagga honom????
  • Celeste97

TinkerBelle skrev 2009-04-22 21:41:17 följande:

Om det är vad jag tror det är så kan jag bara säga herre min ***!Finns det tanter som håller på med sånt? Trode det var utdött....
    Uppenbarligen var det mer än en tant i den här tråden som kände till det! Såvida du inte tänker dig att AD&D står för Antika Damer & (deras) Drönare.
Svar på tråden Tantvarning 4