• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Fy va läskigt!!! Tur det är pli på dig!
    Och grattis till det MVG

Troll1 skrev 2009-04-21 11:14:26 följande:
    Tack för era stöttande ord! Känns bra kan jag säga. Har inte hört ett ljud från mammas man Hon skulle enl min dotter opereras väldigt tidigt på morgonen. Mamma är överkänslig mot morfin, som de hade 0 koll på vid hennes största operation. Jag fick rusa ut efter ett internationellt prov jag hade då, för att ringa mammas man o påminna om det. Kom på det mitt under provet... Mamma hade inte vaknat ur narkosen och läk var oroliga. När min styvfar så kontaktade sjukhuset drog de ner morfinet kraftigt och mamma vaknade. Skit att man måste ha koll på så´nt också! (Konstigt nog fick jag MVG på provet.) Hoppas mamma mår bra, är väldigt orolig nu trots ert fantastiska stöd.
  • Sonja68

Kram till Troll1 och din familj! Började också gråta åt din dotters kommentar. BArn är bara...bara....helt fenomenala på att uttrycka sig okomplicerat och rakt på sak! KRAM!

• Daa

Tänker på er, Trollet. Håller alla tummar.

Hej förresten.
    Im yours, visste du att stödstrumpor även finns i form av stay ups?
    Fixade mig ett par en gång när jag skulle flyga långt (skulle även ha kjol, så jag tvärvägrade knästrumpor ). Tyvärr var de för stora så jag tror inte de gjorde någon större verkan, men som tur var fick jag inga bekymmer ändå. Det börjar förvisso vara några år sedan...
    Kanske måste leta reda på dem nu när det börjar närma sig Ze Honeymoon (Cypern om några veckor! )

Ha en fin dag (nu hör jag magen skrika nåt. Det låter som "maaaaat!")

• passionsblomman

Hoppas hoppas hoppas att allting har gått jättebra med Trollets mamma??? Har tänkt på er hela fm, medan jag varit ute och gått och gått.

I´m yours-ja jag tror man kansäga att det är en Detoxkur, fast den verkar funnits längre än det hypermoderna ordet Detox, för receptet på soppan och upplägget på kuren är skrivet på skrivmaskin kan man se på kopian som mamma skickade!

Jag funderar allvarligt på att skriva ut hela grejen här på bt, för jag vet ju att det är måna som håller på och kurar, walkar och dietar för fullt.
    MEN jag tror jag iallafall ska pröva den några dagar nu och se vad jag själv tycker innan jag tipsar folk.
    Just nu är det eländigaste att jag inte druckit kaffa idag och DET känns i min kropp kan jag meddela. Om några dagar i kuren får man kaffe igen...

• didis

Håller tummar för Trollets mamma jag också!!

Hmm, efter all lovsång till stödstrumpor blir jag lite sugen på att köpa mig ett par. Problemet är att mina fötter ÄTER strumpor och det spelar ingen roll om de är av bra kvalité eller inte, de går sönder på hälarna i vilket fall.

Om några timmar är det bara 5 arbetsdagar kvar... (då räknar jag inte in att hela lokalen skall tömmas för det är liksom inte arbete, mest...jobb...)

• Luucie
    Troll1 skrev 2009-04-21 11:14:26 följande:
    Tack för era stöttande ord! Känns bra kan jag säga. Har inte hört ett ljud från mammas man Hon skulle enl min dotter opereras väldigt tidigt på morgonen. Mamma är överkänslig mot morfin, som de hade 0 koll på vid hennes största operation. Jag fick rusa ut efter ett internationellt prov jag hade då, för att ringa mammas man o påminna om det. Kom på det mitt under provet... Mamma hade inte vaknat ur narkosen och läk var oroliga. När min styvfar så kontaktade sjukhuset drog de ner morfinet kraftigt och mamma vaknade. Skit att man måste ha koll på så´nt också! (Konstigt nog fick jag MVG på provet.) Hoppas mamma mår bra, är väldigt orolig nu trots ert fantastiska stöd.
    Klart du är orolig..usch gumman, jag håller tummarna blå!
    Det där med morfinet har jag varit med om faktiskt och det var ju inte så kul...Låg i 12 timmar på uppvaket och inte alls ville va med.
    Sen fick jag ketogan injektion när jag kom upp på avd mot smärtan och bara däckade totalt.
    Och sen sa jag att nu får det vara bra tack ge mig en packe alvedon bara nu ska jag åka hem!

Jag kan inte stava idag, Dollykatten har rivit mig i handen. Det var mitt fel men det gör ju inte mindre ont för det...

Har fått faktura och betlat för vår caketopper...svimma inte nu tanterna om ni vill titta på den
    Vi måste ha lite rockn´roll allt kan inte vara rosa..eller?
    www.pushindaisies.com/candypress/scripts/prodView.asp

Kram alla, kul att vara med här
  • MulleNuh

Jaaaa klart du ska va här!!!!

Och FY vilken caketopper!!!

Luucie skrev 2009-04-21 14:51:35 följande:
    Klart du är orolig..usch gumman, jag håller tummarna blå!Det där med morfinet har jag varit med om faktiskt och det var ju inte så kul...Låg i 12 timmar på uppvaket och inte alls ville va med. Sen fick jag ketogan injektion när jag kom upp på avd mot smärtan och bara däckade totalt.Och sen sa jag att nu får det vara bra tack ge mig en packe alvedon bara nu ska jag åka hem!Jag kan inte stava idag, Dollykatten har rivit mig i handen. Det var mitt fel men det gör ju inte mindre ont för det...Har fått faktura och betlat för vår caketopper...svimma inte nu tanterna om ni vill titta på den Vi måste ha lite rockn´roll allt kan inte vara rosa..eller?www.pushindaisies.com/candypress/scripts/prod...Kram alla, kul att vara med här
  • Luucie
    MulleNuh skrev 2009-04-21 15:19:59 följande:
    Jaaaa klart du ska va här!!!!Och FY vilken caketopper!!!
    pretty ha?!
  • MulleNuh

hmmm mnjaeo! Jo jättesöt!!!

Luucie skrev 2009-04-21 16:07:57 följande:
    pretty ha?!
  • didis

Luucie - definitivt roligare än svanar och allt annat jag har sett! Bli inte förvånad om mormor rynkar på näsan bara

Svar på tråden Tantvarning 4