• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Heloise

oooo Orlando måste genast kolla tv guiden

• Heloise

Calcium kid; den är söt, tycker faktiskt han gör ett väldigt bra jobb i den.

• passionsblomman

Jag har inte sett den själv... sambon vill se på House och då missar man ju början...fast jag är så sketatrött så jag orkar nog ändå inte vara vaken en hel film...

Jag har gått så in i bängen idag mot bättre vetande eftersom jag dessutom påbörjat den här detoxgrejen så man har ju inte en kolhydrat i kroppen känns det som...

Heloise skrev 2009-04-21 20:19:52 följande:
    Calcium kid; den är söt, tycker faktiskt han gör ett väldigt bra jobb i den.
  • Troll1

Hej på er!

Datorn har varit ockuperad hela em och jag försöker nu natta min lilla tornado... Lite snabb sammanfattning:
    Väntade oroligt hela dagen och först vid halv 4 snåret fick jag det glädjande beskedet att allt gått bra för mamma.

Lillabruden: Jo, jag har jobbat många år i vården (och har även mkt alternativ utbildning,) så jag vet hur jag ska tackla dem. Men det är helt galet att så livsviktig information inte finns på datorerna.
    Denna gång hade mamma påmint dem...
    Tack för att ni stöttat mig och inte minst mamma med era tankar (och i vissa fall böner)!
    Nu måste jag ta hand om min galna, lilla dotter. Hon gör mig gråhårig fn.

KRAM!

• Troll1
    Luucie skrev 2009-04-21 14:51:35 följande:
    Klart du är orolig..usch gumman, jag håller tummarna blå!Det där med morfinet har jag varit med om faktiskt och det var ju inte så kul...Låg i 12 timmar på uppvaket och inte alls ville va med. Sen fick jag ketogan injektion när jag kom upp på avd mot smärtan och bara däckade totalt.Och sen sa jag att nu får det vara bra tack ge mig en packe alvedon bara nu ska jag åka hem!Jag kan inte stava idag, Dollykatten har rivit mig i handen. Det var mitt fel men det gör ju inte mindre ont för det...Har fått faktura och betlat för vår caketopper...svimma inte nu tanterna om ni vill titta på den Vi måste ha lite rockn´roll allt kan inte vara rosa..eller?www.pushindaisies.com/candypress/scripts/prod...Kram alla, kul att vara med här
    Hände mig också efter en blindtarmsop. Hade kämpat som en blå, hörde de prata om att det var konstigt att jag sov så länge. Kunde inte göra mig förstådd och sluddrade, vilket gjorde att de trodde att jag hade väldigt ont (ja ok det hade jag ju också förstås) och jag fick påfyllning av morfinet. Fick sluddrat fram i mardröms-dimman att "jag tål inte morfin så bra, ring avdelningen!" Det gjorde de tack o lov, för ut åkte alla nålar snabbare än snabbast! Äntligen kunde jag vakna helt.
  • Heloise

Nähä det blev Gerrard och Torres ist; fast det är inte fy skam det heller, Orlando finns kvar!
    Go Liverpool ( man får sjunga hejjarramsor om man gör det tyst) sedan får man itne säga saker som 2jag tycker Torres ska ta av sig tröjan den ser blöt ut, vill inte att han ska bli sjuk"
    Kommentarer gällande shorts som är för långa och tröjor som tja finns uppskattas inte heller. Amish hejja får man gör " He is a red Torrrress Torresssss" Och "Steve Gerrrrrarrrrd Gerrrradrrrd" går oxå bra, men underligt nog uppskattas inte " jag vill se Steven/Torres strippa" konstigt hur det kan vara...

skönt att allt gick bra Trollis

• Celeste97

Så skönt Trollet, att det gått bra för din mamma!

• tonårsmorsa

Oj, här har man varit bort en dag och så är det massor av sidor att läsa igen.

Igår var det fullt upp här. Läkarbesök och sjukgymnast för mig och sedan till veterinären med ena katten. Katten har cancer vid ögat. Vi opererade bort inre ögonlocket i höstas, men nu får de ta hela ögat. Väntar på provresultat för att se att hon är frisk i övrigt. Annars måste vi avliva henne och det vill vi helst inte, särskilt inte nu när det är så mycket ändå. Hon verkar också så otroligt frisk så inte ens veterinären kunde tro att hon är så gammal som hon är (18 år). Känns trots allt som att det ska gå bra för henne.

Troll1: Skönt att höra att det gått bra för din mamma. Ge henne en stor kram från alla tanter när du träffar henne.

• Sonja68

Troll1: Skönt att höra att det ordnar sig med mamma!

Luucie: Tjohooo! Vad kul att du också kommit hit Du är som en frisk fläkt på alla trådar du virvlar förbi på.
    Din cake topper är...så mycket DU (som jag föreställer mig dig alltså, jag känner dig ju egentligen inte). Jag kanske inte hade velat ha den själv men jag gillar sånt som bryter lite mot traditionen och etiketten och din topper är verkligen originell. Klart du ska ha den, FULLTRÄFF

Kram till alla tanter, ska gå o gulla lite med min MAN (konstigt att inte säga sambo längre).

Svar på tråden Tantvarning 4