• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Celeste97

Sol ute sol inne, sol i sinne!
    Jag saknar några gubbar i trådstarten.
    Puss-smileyn(?) ser ut så här = : - p (Hoppas det blev rätt nu)!
    Sen ska det finnas en djävuls-smiley också, men den kan jag inte...

• Daa

Oj.
    Jag trodde var en tant-smiley!

Celeste97 skrev 2009-04-20 20:18:00 följande:
    Jag saknar några gubbar i trådstarten. Puss-smileyn(?) ser ut så här = : - p (Hoppas det blev rätt nu)!
  • passionsblomman

Hahaha! Ja nu har jag stoppat dit puss-tanten i starten..djävul? Nä den kan jag inte heller...
    Förresten så GLÖMDE jag ju Celeste i sammanfattningen! FÖRLÅT!!!

Celeste har numera etablerat sig ordentligt härinne och hon övar på att kunna göra flera hundra armhävningar!

Didis, du har helt enkelt missat en hel massa och inte minst alla nya som är med och har det trevligt!

• MittiPrickBrud

Hej på er tanter!
    Ikväll är min dator på gott humör och låter mig få komma ut på nätet för en gångs skull, så nu passar jag på att titta in hos er och kramas.

Jag har det inte bara jobbigt med datorn, hela mitt liv känns rätt tungt just nu, och jag behöver nog l ite tantstöd."stödstrumpor" kanske

• Celeste97

passionsblomman skrev 2009-04-20 20:43:10 följande:

Celeste har numera etablerat sig ordentligt härinne och hon övar på att kunna göra flera hundra armhävningar!
    Haha, det stämmer! Jag började med att klara av 5 armhävningar, på knäna... Om ett par dar ska jag testa igen, och jag gissar att jag då klarar av 9 stycken... Men vi får se!
  • Celeste97

Jaa! Stödstrumpor vill jag veta mer om. Har ett par för långa flygresor, men är de bra att använda rent allmänt?

• TinkerBelle

Om man har åderbrock (tantpoäng helt klart!) som jag kan det vara skönt när man har långa dagar.

• passionsblomman

Jag sa till min sambo idag att jag tror det vore bra med stödstrumpor...

Många som jobbar i butik har visst det men jag DOG när jag såg vad de kostade på apoteket och så blev det inte av...men jag som har så ONT imina smalben och är svullen i dem, borde ju ha nytta av sådana?

• TinkerBelle

Dem är dyra absolut!
    Bra för cirkulationen, men vet inte hur det är mot onda benhinnor?
    Skulle kanske hjälpa att minska svullnaden...

passionsblomman skrev 2009-04-20 22:04:24 följande:
    Jag sa till min sambo idag att jag tror det vore bra med stödstrumpor... Många som jobbar i butik har visst det men jag DOG när jag såg vad de kostade på apoteket och så blev det inte av...men jag som har så ONT imina smalben och är svullen i dem, borde ju ha nytta av sådana?
  • passionsblomman

Ja,jag tror att mina benproblem har mycket med dålig cirkulation att göra och då ska de ju vaa bra, jag har samlat på mig en hel massa stelhet som sitter överallt på mig, inte minst i benen.

TinkerBelle skrev 2009-04-20 22:15:14 följande:
    Dem är dyra absolut!Bra för cirkulationen, men vet inte hur det är mot onda benhinnor? Skulle kanske hjälpa att minska svullnaden...
Svar på tråden Tantvarning 4