• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Hit med kardan och ge mig fem! *håller upp näven*

ÄR du inte nöjd med dig själv nu!

Daa skrev 2009-04-19 20:53:37 följande:
    Nu är jag tillbaka: rosenkindad och fräsch. Eller, ja, rosenkindad i alla fall. "Det blåser" känns som en underdrift, och promenaden gick bra tack vare en redig mössa och håret i flätor. Men det var skönt, så tack för uppmuntran.
  • TinkerBelle

Nu ska ni få höra vad jag precis råkat ut för....

Hämtade sonen från innebandy match i Sollentuna, närmare bestämt Malmvägen (för er so mbor utanför stan så finns det vissa drag som påminner om Rosengården i Malmö).
    Vid ett övergångställe stannar BMW:n framför mig för att släppa över en gående, men sen istället för att köra så sitter föraren i bilen och gestikulera åt mig.
    Efter någon minut kliver han ur bilen (ung icke svensk yngre man)och börjar gå mot vår bil *suck känner hur hornen växer ut i pannan och hur tantgenerna vaknar till liv*.
    Jag öppnar dörren och han ropar samtidigt som han pekar på motorhuven att den är öppen. Trycker igen den och vinkar.

Snopen? Ja vekligen va inte riktigt vad jag hade väntat mig....

• Daa

*high five*
    Jo, jag känner mig nöjd. Ska bli skönt att krypa ihop i soffan tillsammans med maken nu och tina upp lite.

passionsblomman skrev 2009-04-19 20:54:48 följande:
    Hit med kardan och ge mig fem! *håller upp näven* ÄR du inte nöjd med dig själv nu!
    Häftigt, TinkerBelle. Jag gillar såna upplevelser.
  • passionsblomman

ÅH vad du hann skrämma mig!

Jag hann börja vänta mig polis och allt möjligt som slutkläm!

*andas ut och ler åt att det var som det var*

TinkerBelle skrev 2009-04-19 20:56:27 följande:
    Nu ska ni få höra vad jag precis råkat ut för....Hämtade sonen från innebandy match i Sollentuna, närmare bestämt Malmvägen (för er so mbor utanför stan så finns det vissa drag som påminner om Rosengården i Malmö).Vid ett övergångställe stannar BMW:n framför mig för att släppa över en gående, men sen istället för att köra så sitter föraren i bilen och gestikulera åt mig.Efter någon minut kliver han ur bilen (ung icke svensk yngre man)och börjar gå mot vår bil *suck känner hur hornen växer ut i pannan och hur tantgenerna vaknar till liv*.Jag öppnar dörren och han ropar samtidigt som han pekar på motorhuven att den är öppen. Trycker igen den och vinkar.Snopen? Ja vekligen va inte riktigt vad jag hade väntat mig....
  • Daa

Dags att logga ut. Inte alls särskilt länge till läggdags nu.

Go'kwäll.

• passionsblomman

*klatsch!*

Japp, nu är det soffa och Van Veeteren.
    fast själv för sambon kommer inte från jobbet än på ett tag.

Daa skrev 2009-04-19 21:02:49 följande:
    *high five*Jo, jag känner mig nöjd. Ska bli skönt att krypa ihop i soffan tillsammans med maken nu och tina upp lite.
    Häftigt, TinkerBelle. Jag gillar såna upplevelser.
  • TinkerBelle

Och för er som inte tittar på tv - här kommer ett klipp!

Tänk vad folk gör för liiiiiite uppmärksamhet. :-O

• Im yours

Mmmmm, ja ungar är underbara, stora som små. Nu ligger han och sover i soffan. Mammahjärtat svämmar över.

Jag har hållit mig inne idag, SOL men infernalisk blåst här hos mig. Oj, vad duktiga ni är!!!!!!!! Imorgon ska jag ta nya tag

lillabruden; Mysigt att träffa fotografen, jättekul att ni gillar henne Var gifter ni er? Jag hittade en bra låt här på BT, som jag gärna vill ta med mig till vårt bröllop. Lyssna gärna I love it.

Kramar

• lillabruden

hahaha Tinkerbell, Rosengård? Malmöit som jag är så vill jag påstå att det inte är mycket farligare där.....men nja, vet inte om jag vill sätta pengar på det precis!
    Kul att han bara ville hjälpa dig iallafall!!! Själv kör jag med parkeringsbromsen i och frågar hysteriskt varför en röd lampa lyser!! Konstigt nog är det aldrig någon som hjälper mig utan bara sitter och tittar på mig med en väldigt passiv min........

Jag hittar inte mina hörlurar så jag kan inte titta o lyssna på era klipp ännu....

Tycker att nu när ni har kommit in i värmen från vårsolen och svenska vindar, så är det väl dags för en Baileys Kaffe??? Irish Coffee till den som vill ha det! SKÅL!

Svar på tråden Tantvarning 4