• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

God morgon tatner,

Här är det redan full fart. Sitter och tittar på lillans bandy träning.

Innan har vi hunnit se lite av F1 kvalificeringarna från Japan.
    Dottern är vad man på Engelska så fint kallar för "petrol head" dvs. hon älskar snabba bilar.

Så hon lär få hjälpa mig i eftermiddag med att få igång Volvon vars batteri dött - igen - suck!

Bilar ska bara funka. Gillar inte att hålla på och krångla och byta och pilla med saker.

Men som sagt redig tant klarar sig själv. Det är bara att bita ihop rota fram startkablarna och sätta igång. Tur vi har en bil till som kan låna ut sitt batteri för en "jump start".

Kram på er och hoppas ni får en bra lördag!

• Im yours

Mmmmmmmm, vad jag känner igen mig. Spröd, sårbar, känslorna ligger verkligen på utsidan. Jag känner absolut inte igen mitt eget jag, i allt det här, med Lasse Tycker att jag borde vara starkare, men........... Sanningen är att Lasse tröstar mig, även nu............

Nej, nu blir det frukost.... och en discodans-låt..... Tina Charles.

Ha en underbar dag!!!!!!!!!

• passionsblomman

Hej! Nu har vi haft en massa prat. Eller-JAG har öst ur mig hur jag känner och vil ha det och vad jag blir besviken på. Han har lyssnat ordentligt istället för att bara försvara sig och skämts, sagt förlåt och lovat att tänka på det här.

Nu sitter jag och undrar vad jag ska göra av den här blåsiga dagen...

• TinkerBelle

Kan ni inte göra något tillsammans?
    Ni skulel nog behöva det. En promenad är kanske itne så kul i blåsten, men vad sägs om att åka iväg och ta en lördags fika?
    Eller krypa ner i sängen tillsammans igen...

Mycket kärlek, närhet och ömmet för att ladda energi i ert förhållande inför den tuffa resa ni nu ger er ut på!

*Kramar hårt*

passionsblomman skrev 2009-04-18 10:58:21 följande:
    Hej! Nu har vi haft en massa prat. Eller-JAG har öst ur mig hur jag känner och vil ha det och vad jag blir besviken på. Han har lyssnat ordentligt istället för att bara försvara sig och skämts, sagt förlåt och lovat att tänka på det här.Nu sitter jag och undrar vad jag ska göra av den här blåsiga dagen...
  • passionsblomman

HAN JOOOOOBBAAAAAR hela helgen, typ dygnet runt, och vi ses inte förrän på måndag.Då kommer han att behöva sova och det är bara så det är. Men dagen kan ju innehålla en fika på altanen om vi har tur eller så.

Nu har jag just skickat ut min son för att han gick i min handväska utan lov och rotade fram det lördagsgodis jag hade där som en överraskning.
    ALDRIG rota i mammas handväska! Nån enda sak måste väl ändå få vara ens egna i en familj!
    Så, nu får han vänta på sitt godis och ut skulle han ändå en stund under dagen.

TinkerBelle skrev 2009-04-18 11:59:19 följande:
    Kan ni inte göra något tillsammans?Ni skulel nog behöva det. En promenad är kanske itne så kul i blåsten, men vad sägs om att åka iväg och ta en lördags fika?Eller krypa ner i sängen tillsammans igen... Mycket kärlek, närhet och ömmet för att ladda energi i ert förhållande inför den tuffa resa ni nu ger er ut på!*Kramar hårt*
  • Troll1

Hej på er, kikar in lite som hastigast. Ska överraska mannen med bio (Clintans nya) och sedan gå på poppis restaurang. Barnvakten (farmor o farfar) är redan med Lisa. Så här står jag och har tonat utväxten för att se någorlunda respektabel ut i kväll.

Passionsblomman: Åh gumman, jag VET precis hur du känner dig! Börjar nästan gråta jag med när jag läste. Skulle så gärna vilja krama dig, men du får ta emot min med via cybervärlden. *KRAMAR*
    Håller alla tummar o tår för dig!

Ha det så gott alla goa kvinna, jag kikar in mellan varven, men kommenterar sällan...

• passionsblomman

*kramas allt jag kan med Trollet*

Jag har tagit mig samman och gått ut på min stavningsrunda eftersom jag visste att jag skulle bli ännu mer låg om jag lät bli den och svek mitt steglöfte till mig själv.
    Man kan lika gärna gå och deppa som ligga i sängen och deppa visst?
    Och så skiner solen lite på en så man får ljus och så träffar man en och annan trevlig granne och pratar lite skit också.
    Så u känns det mycket bättre.

• MulleNuh

Åååå.. Hoppa in i lillbilen och kom och grilla med oss i solen!!!

passionsblomman skrev 2009-04-18 16:27:18 följande:
    *kramas allt jag kan med Trollet*Jag har tagit mig samman och gått ut på min stavningsrunda eftersom jag visste att jag skulle bli ännu mer låg om jag lät bli den och svek mitt steglöfte till mig själv.Man kan lika gärna gå och deppa som ligga i sängen och deppa visst?Och så skiner solen lite på en så man får ljus och så träffar man en och annan trevlig granne och pratar lite skit också.Så u känns det mycket bättre.
  • passionsblomman

DET hade jag gjort på direkten om den inte vore trasig just nu!

Mennu ska vi äta kycklinggryta här och småningom kika på Robinson.
    Sambon har ringt för att hör hur jag har det...han skäms ganska mycket för sin tanklösa klumpighet igår. Det märks tydligt...

MulleNuh skrev 2009-04-18 17:29:01 följande:
    Åååå.. Hoppa in i lillbilen och kom och grilla med oss i solen!!!
  • Daa

Kikar in och säger hej såhär på fredagkvällen.
    Ska snart iväg på födelsedagskalas. Väldigt snart... borde nog stryka tröjan jag ska ha

Här kommer en till ordentlig kram, Blomman.

Svar på tråden Tantvarning 4