• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Jag har gjort tappra försök att lägga in bilder i galleriet på min söta bukett, men jag är ju en sån där icke-data-kunnig tant, så jag får inte till det
    Jag tror bilden är för stor, och jag vet inte hur jag gör den mindre... Tips, någon?

Celeste97 skrev 2009-04-15 20:23:35 följande:
    Sonja: Du kan ju inte berätta att du hade en jättefin brudbukett, och så finns den inte i ditt galleri!
  • Heloise

Jag skulle jättegärna hjälpt dig men jag kan inte men om du vill kan jag skicka ett mail till nån i min klass de verkar känna folk som kan hjälpa till ;-p

Hej förresten välkommen hit!
    Jag är inte alltid en bitter tant vanligtvis är jag ganska glad( tror jag)
    Hoppas du kommer trivas bland alla vackra härliga tanter som hänger här!

Sonja68 skrev 2009-04-15 23:07:06 följande:
    Jag har gjort tappra försök att lägga in bilder i galleriet på min söta bukett, men jag är ju en sån där icke-data-kunnig tant, så jag får inte till det Jag tror bilden är för stor, och jag vet inte hur jag gör den mindre... Tips, någon?
  • TinkerBelle

Beror just på massor av saker. Om du vill kan jag kika på den och ev. göra den mindre format så det funkar. Inte säker det är problemet.

Sonja68 skrev 2009-04-15 23:07:06 följande:
    Jag har gjort tappra försök att lägga in bilder i galleriet på min söta bukett, men jag är ju en sån där icke-data-kunnig tant, så jag får inte till det Jag tror bilden är för stor, och jag vet inte hur jag gör den mindre... Tips, någon?
  • TinkerBelle

Heloise - du har ju faktist en och annan tant som kan ge dig råd!
    Nu vet jag att du är en riktig tant och helst gör rätt för dig, men lite hjälp på traven kan vi ju alltid ge dig. Vet att vi är åtminstonde två här inne i tanttråden som kan lite om datorer....

Heloise skrev 2009-04-15 23:14:39 följande:
    Jag skulle jättegärna hjälpt dig men jag kan inte men om du vill kan jag skicka ett mail till nån i min klass de verkar känna folk som kan hjälpa till ;-pHej förresten välkommen hit! Jag är inte alltid en bitter tant vanligtvis är jag ganska glad( tror jag)Hoppas du kommer trivas bland alla vackra härliga tanter som hänger här!
  • Heloise

Ja och ni är guld värda! Jag är bara tjurskallig och kan själv
    Återkommer väl med svansen mellan benen om ett par veckor och bönar och ber

TinkerBelle skrev 2009-04-15 23:42:53 följande:
    Heloise - du har ju faktist en och annan tant som kan ge dig råd!Nu vet jag att du är en riktig tant och helst gör rätt för dig, men lite hjälp på traven kan vi ju alltid ge dig. Vet att vi är åtminstonde två här inne i tanttråden som kan lite om datorer....
  • MittiPrickBrud

Men hej , här är ni ju!

Och här är jag, igen!
    Jag tog påsklov och samtidigt pajade min dator så jag har fått lov att ägna mig alldeles förfärligt mycket åt sånt som inte går att klara av med ett tangentbords hjälp!

Nu är det förhoppningsvis ordning på burken ett tag, men man vet aldrig. Jag hatar när det inte fungerar med tekniken, då blir jag helt slut.

Men dessvärre är det för sent för en sån här trött gammal tant att sitta uppe så jag får snabbkramas och titta in igen i morgon!

KRAM!!!!

• Im yours

Vilken högoddsare!!!!
    Det här klippet, gav ordspråket; Skrattar bäst som skrattar sist ett nytt ansikte. På ren franska, VOILA

Godermorgon, och en dag, nya möjligheter. Tant Liz

• Im yours

Heloise; Mmmmm, japp största snackisarna - värsta fuskarna! Dax att morra till ordentligt. MmmmmmmmmMMMMMMMMooorRRRRRRRRRRRRRRR.

Där fick de så de teg

• TinkerBelle

Hon är helt underbar!
    Dessutom är hon tant med glimten i ögat och lite dj**lar anamma!

Im yours skrev 2009-04-16 07:55:11 följande:

Vilken högoddsare!!!!Det här klippet, gav ordspråket; Skrattar bäst som skrattar sist ett nytt ansikte. På ren franska, VOILA www.youtube.com/watchGodermorgon, och en dag, nya möjligheter. Tant Liz
  • Sonja68

Hej alla härliga tanter!

TinkerBelle och Heloise; Tack snälla för att ni erbjuder mig hjälp. Ska kolla lite med en kollega här om han kan hjälpa mig, annars så hör jag av mig till er!

Im yours: Vilket underbart klipp och vilken underbar tant. Som den gråtmilda tant jag är så storlipade jag när hon sjöng... Helt fantastiskt!

Svar på tråden Tantvarning 4