• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

God morgon tanter,
    så var vi tillbaka i vardagen igen!
    De två yngsta är skickade till skolan och den äldsta är på väg till sin första PRAO dag.

Själv har jag en massa mail att ta hand om och tänkte dessutom försöka hinna med att gå till gymmet idag.

Saknar solen - var är solen? Någon?

• TinkerBelle

Ohhh! Glömde nästan berätta om vad som hände i morse.

När vi kom in på 6-års står en av fröknarna med en av mammorna och tittar igenom sonens hår....
    Nu är det här ett av de renaste barnen i klassen.
    Man kan se hur paniken kommer krypandes hos mamman - ojoj!
    Bara att vända och gå hem igen med ungen.

Så nu väntar jag emd spänning för att se om vi ska klara oss den här gången också eller inte.
    Har själv sluppit löss men lill syrran hade det när jag fortfarande bodde hemma (12 år mellan oss) och jag minns vilket bök det var att bli av med dem små krypen...

• Im yours

Det är konstigt med huvudlöss. Jag passade en kompis barn då jag var mammaledig med minstingen, real long time ago. Iaf så fick båda flickorna löss, men inte något av mina barn. Jag kommer ihåg att jag tvättade så det rök, hade möbler gått att tvätta i maskin så hade jag garanterat tryckt ner dem oxå Det var helt galet.

Likadant var det då det det blev hårlöss-epedemi på dagis/skola mina ungar fick dem aldrig.

Thinkerbelle: Ingen sol här heller, men förmodligen varmt iaf. Hoppas, hoppas, hoppas. Jodå, det finns en termometer.-)

Usch, jag känner mig inte snäll. Skrev ett "dumt" mail till mb2, för nån dag sedan. Jag tycker att han håller mig utanför nu då han är sjuk. Därför har jag surat lite För egentligen mår han shit, och orkar inte med allt. Företaget, och allt, allt, allt. Han säger förlåt, och är jättegullig som vanligt.

Jag är nog en riktig gnällapa ändå Så nu har jag varit vaken hela natten, o tänkt över det hela. Jag är bara så rädd att han ska gå bort, och ......................... Alltså jag behöver ingen superhjälte, som alltid är glad. Jag fattar att han har det jobbigt.

Nä, slutgnällt för idag.

Kramizar

• passionsblomman

Hejsvejs! jaha, nu har de ultraljudat mina äggstockar!

Jag ska tillbaka på torsdag. De letar ju allts nu efter en sk äggblåsa så de vet att det är dags för ägglossning. Helt sjukt att det går att se sådant!

Det gick ju bra, men hela grejen är ju rätt speciell , med alla undersökningar och allt prat man aldrig ens tänkt på innan.

I´m Yours, jag vet vad du menar-man vill ju vara delaktig!

Lilla bruden-inte för att jag öht kan se vart du behöver gå ner ngnstans, men hejjaändå när du nu bestämt att du ska!

LÖSS!!! Waaaaaa vad det alltid börjar krypa och klia när man pratar om det!
    På sonenes skola har det gått runt runt runt till vansinne, men han har sluppit dem.
    när jag var liten fick vi det hela familjen en gång. GUD vad min mamma städade och tvättade minns jag! och medlet man hade i skallen..FY!

• TinkerBelle

Lite disco så här på kvälls kvisten innan det är dags att krypa till sängs?

• MulleNuh

Skönt att du kommit ett steg längre nu!! Ja helt otroligt vad dom kan göra alltså!
    Jag har en bok om graviditeter där dom fotat ALLT inne i magen. Spermien som kommer. Ägget som kommer osv osv...

passionsblomman skrev 2009-04-14 17:22:32 följande:
    Hejsvejs! jaha, nu har de ultraljudat mina äggstockar! Jag ska tillbaka på torsdag. De letar ju allts nu efter en sk äggblåsa så de vet att det är dags för ägglossning. Helt sjukt att det går att se sådant! Det gick ju bra, men hela grejen är ju rätt speciell , med alla undersökningar och allt prat man aldrig ens tänkt på innan.I´m Yours, jag vet vad du menar-man vill ju vara delaktig!Lilla bruden-inte för att jag öht kan se vart du behöver gå ner ngnstans, men hejjaändå när du nu bestämt att du ska!LÖSS!!! Waaaaaa vad det alltid börjar krypa och klia när man pratar om det!På sonenes skola har det gått runt runt runt till vansinne, men han har sluppit dem.när jag var liten fick vi det hela familjen en gång. GUD vad min mamma städade och tvättade minns jag! och medlet man hade i skallen..FY!
  • passionsblomman

Herregud Mulle, du måste ändra den där bilden! jag blir rädd för dig nu! :-O Hon ser så förbannad ut att man bara väntar på en smäll!

Jo, det är ju bra att det rullar på, men vilket jäkla åkande, pokande och bökande och ingång A B C D..hela alfabetet kan jag snart på det där Sofiahemmet...

• Im yours

Tack för det söta du. Jag ska genast börja zombidisco-dansa Jag är fruktansvärt trött.

Mmmmmmm blomman, många sjukhusbesök lär det bli. Jag förstår inte heller hur man kan se sånt. Hoppas allt blir går/bra

Nattinatt.

Svar på tråden Tantvarning 4