• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

Nya tider! Ungarna säger prao, men jag fick på moppen när jag sa pryo...

MulleNuh skrev 2009-04-15 07:55:42 följande:
    Men MAMMA!! Det heter inte prao!!!! Ohhhhh...(så sa jag när jag var på praktik! )
  • TinkerBelle

Den här är till Mulle!

nostalgitripp för dem av oss som hade föräldrar som lyssnade till Little Gerard.....

• TinkerBelle

Och en upp hottad disco version...

• Im yours

Haha, min son pryade oxå, varken han ville det el inte.

Den här tanten försöker komma med försynta, små råd inför sonens högskole-val. Allt ska vara klubbat och klart innan kl. slår 24.00. Lutar åt musikproduktion 30p, här i Örebro. Jag trodde han skulle dra till Transirbirien, för att komma loss. Japp, vår 3- rummare kommer väl till pass. Även då mamma så småningom packar, och drar.

Vet ni föresten, att denna tant ska pröva Parislivet ett halvår. Gärna redan till hösten. Målet är att få nya friska fläktar till skrivandet, bära frukostbagetter under armen, utan att för den skull bära basker. Att få raljera med mitt just nu icke så flytande franska språk Sist men inte minst, att ta mb2 i handen, och förlora sig i härligt romantisk franskt lulllull

Vi får se hur det löser sig med booendet, såklart är målet att inte bo längre bort än 6.e arronddisimentet. Fint ska det vara Nejdå, men med ett bekvämt boende klarar sig en supertant, mycket länge.

På fredag ska det köpas en splittny flodig kostym, med ungdomligt snitt och en skinande vit studentmössa. Jösses, vad livet är härligt iaf Härliga tider, strålande tider.

Nu är det dax för en dusch. Kramelikram

• MulleNuh

haha tack fr den fina!!

Jaaa men nu var det jag som var korkad. Det var ju pryo min mamma sa.. Och det heter ju prao eller praktik! Sorry porry!

TinkerBelle skrev 2009-04-15 09:46:21 följande:
    Den här är till Mulle! www.youtube.com/watchnostalgitripp för dem av oss som hade föräldrar som lyssnade till Little Gerard.....
  • passionsblomman

PARIS!!!

Jaså jaha och minsann! DÅ kommer du inte undan-jag kommer och hälsar på och så spatserar vi och fingår och äter crêpes.
    Så det så.

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-04-13 20:18:09 följande:
    Tack , och ja det hoppas vi. det är inte rutin utan ska verkligen utredas nu att jag ägglossar och att allt är ok, sedan ska de styra cykeln med hormoner, så det blir säkert när det är ÄL. Inget man gör varenda dag precis, men detär ju bra att det GÅR att göra ngt alls..
    Åh, lycka till, vackra blomma!
  • Soldemor

Im yours skrev 2009-04-14 10:10:10 följande:

Usch, jag känner mig inte snäll. Skrev ett "dumt" mail till mb2, för nån dag sedan. Jag tycker att han håller mig utanför nu då han är sjuk. Därför har jag surat lite För egentligen mår han shit, och orkar inte med allt. Företaget, och allt, allt, allt. Han säger förlåt, och är jättegullig som vanligt.Jag är nog en riktig gnällapa ändå Så nu har jag varit vaken hela natten, o tänkt över det hela. Jag är bara så rädd att han ska gå bort, och ......................... Alltså jag behöver ingen superhjälte, som alltid är glad. Jag fattar att han har det jobbigt. Nä, slutgnällt för idag.Kramizar
    Det är helt ok att du känner dig så, hade varit konstigt om du varit helt kall och oberörd till allt det jobbiga ni båda går igenom.
    Här kommer en hel flock styrkekramar!!
  • Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-04-14 22:38:31 följande:
    mmm samma med automat på bilen.
    Precis! Och nu har maken blivid påkörd så vi måste lämna bilen till verkstad. De har ingen automatare bland lånebilarna, så det blir en sådan där otäck manuellt växlad sak! Det var flera år sedan! Hu! Hur skall detta gå? Ser bara framför mig allt som kan gå tokigt!
  • MulleNuh

Oj va jobbigt för er!! Med påkörningen!!

Men att köra manuell är som att ha sex! Eller nej! Som att cykla menar jag!!!
    :-O

Soldemor skrev 2009-04-15 13:23:44 följande:
    Precis! Och nu har maken blivid påkörd så vi måste lämna bilen till verkstad. De har ingen automatare bland lånebilarna, så det blir en sådan där otäck manuellt växlad sak! Det var flera år sedan! Hu! Hur skall detta gå? Ser bara framför mig allt som kan gå tokigt!
Svar på tråden Tantvarning 4