• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Im yours

Haha, yes nu börjar det.

Sommartider hejhej, sommartider.

Idag ska vi äta frukost på Max, sedan ska sonen svidas in i kostym.

Kramar

• TinkerBelle

Godmorgon tanter,

Här kvittrar fåglarna och jag funderar på att ta mig ut på shoppingtur idag. Har inte gett mig själv en vårgarderob ännu och hmm några nya plagg kanske skulle vara på sin palts.

Im yours - vi svichade förbi den berömda Dressman igår. Min son växer ju fortfarande (hoppas dock fötterna inte blir större. Han har redan 45) så det kändes som ett bra alternativ.
    Vi råkade ut för en enormt envis snudd på lite ettrigt butiksbiträde som bara hade bestämt sig för att dem här behöver minsan en massa hjälp.
    Så trotts att jag snällt med trevligt talade om att tack vi klarar oss hängde hon oss i hasorna och försökt sälja på oss än det ena än det andra...
    Tillslut brast det för min snart 15 år gamla son när hon försökt sälja på oss en paisly mönstrad lila slipps (sonen hade bestämt sig för en mörkt roströd sak). Han började förklara för en något häppen kvinna att en såns slipps kunde omöjligt någon man med lite självrespekt sätta på sig då den fullkomligen signalerade HJÄLP MIG!

Vi fick vara ifred efterdet.

Lycka till med kostymletandet idag!

• tonårsmorsa

Jag saknade tanterna på båten. Vakterna skulle behövt lite hjälp av tantarmén för att få ordning på dessa hormonstinna silikonbruttor. Bråk och Fylla? Nä, det märkte vi inte av något, men vakterna hade fullt upp ändå.

passionsblomman skrev 2009-04-17 00:24:47 följande:
    Detta var det roligaste inlägget i den här tråden på länge!!!
  • lillabruden

tjenis!

hehehe sitter här o fnissar åt era inlägg!

vi har bokat vår bröllopsresa nu och vi ska till konditoriet idag. Det blir inget eget bakat..... Carlos ville ha marängbotten *surar* ni ska se att han inte välje det hos konditorn ändå!

varför är sängen så himla skön?! Har nyss gått upp men vill bara lägga mig igen....myyyyys!!

vårsol är vår sol, ut o njut

• lillabruden

fullt upp med hormoner eller silikonen?

tonårsmorsa skrev 2009-04-17 11:17:39 följande:
    Jag saknade tanterna på båten. Vakterna skulle behövt lite hjälp av tantarmén för att få ordning på dessa hormonstinna silikonbruttor. Bråk och Fylla? Nä, det märkte vi inte av något, men vakterna hade fullt upp ändå.
  • TinkerBelle

Det var nog silikonen som fick hormonerna att lösa amok!

lillabruden skrev 2009-04-17 11:19:55 följande:
  • tonårsmorsa

Vakterna hade nog fullt upp med både hormoner och silikoner, för jag antar att det var något knas med hormonerna som gjorde att silikonbruttorna så gärna ville visa upp sina senaste investeringar.

lillabruden skrev 2009-04-17 11:19:55 följande:
  • TinkerBelle

Njaa tror inte det hade med hormoner att göra. Snarare taskig uppväxt, för lite uppmärksamet, dålig självkänsla, sand i vällingen ja du vet vad jag menar.

tonårsmorsa skrev 2009-04-17 11:40:40 följande:
    Vakterna hade nog fullt upp med både hormoner och silikoner, för jag antar att det var något knas med hormonerna som gjorde att silikonbruttorna så gärna ville visa upp sina senaste investeringar.
  • tonårsmorsa

Sand i vällingen låter troligt.

TinkerBelle skrev 2009-04-17 11:53:51 följande:
    Njaa tror inte det hade med hormoner att göra. Snarare taskig uppväxt, för lite uppmärksamet, dålig självkänsla, sand i vällingen ja du vet vad jag menar.
  • TinkerBelle

Mulle - håller du på helt snöar in småbarns träsket?
    Längtar du till jobbet....

Svar på tråden Tantvarning 4